Marketing i nowe media

 

Kierunek
  • Zarządzanie
Specjalność
  • Marketing i nowe media
Rodzaj studiów
  • Licencjackie
Tryb studiów
  • Stacjonarne
  • Niestacjonarne
  • Online niestacjonarne
Język
  • Polski
Czas trwania
  • 3 lata (6 semestrów)
Data startu
  • Październik 2024
Opis
Dziś właściwie każdy z nas na co dzień korzysta z Internetu, który zapewnia nam nie tylko dostęp do informacji, ale też pozwala wygodnie załatwić wiele ważnych spraw zawodowych i osobistych. Nic więc dziwnego, że jest to coraz ważniejszy kanał działań marketingowych, a na rynku pracy rośnie zapotrzebowanie na specjalistów, którzy swobodnie poruszają się w sferze nowych mediów oraz social media. Chcesz zostać ekspertem w tej branży i związać się z nią zawodowo? Wybierz specjalność Marketing i nowe media na kierunku Zarządzanie w ZPSB w Szczecinie.
Aktualna zniżka
  • Studiuj taniej nawet o 2450 zł!
Cena
  • już od 595 zł/mc!

Studiuj już od 595 zł/mc! Wpisowe 0 zł! 

Zapisz się do 31.05 i skorzystaj z promocji!

 

Rezerwuję miejsce

Nowoczesny marketing to dziedzina niezwykle dynamiczna. Innowacyjne rozwiązania technologiczne pozwalają na wykorzystywanie nowych metod dotarcia do klientów i tworzenia ciekawych oraz skutecznych kampanii marketingowych. Aby być na bieżąco ze wszystkimi istotnymi możliwościami, warto zaufać specjalistom z doświadczeniem. Dlatego na specjalności marketing i nowe media w ZPSB zajęcia prowadzone są przez praktyków, którzy mają nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także zawodowe umiejętności, które wykorzystują na co dzień w swojej pracy.

Studia na kierunku Zarządzanie o specjalności Marketing i nowe media to odpowiedź na współczesne trendy marketingowe i związany z nimi rynek medialny. To doskonały wybór dla wszystkich tych, których pasjonuje wiedza na temat technik sprzedażowych oraz najnowszych systemów, wykorzystywanych w marketingu i public relations.

Cel studiów I stopnia

  • zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie projektowania i realizowania kampanii marketingowej, z wykorzystaniem kanałów online
  • poznanie nowoczesnych narzędzi reklamowych, m.in. Google Adwords oraz z zakresu analizy statystyk internetowych Google Analytics
  • umiejętność pisania kreatywnych tekstów oraz tworzenia interesujących przekazów
  • umiejętność zarządzania społecznością i generowania ruchu na stronach oraz budowania baz danych, kreowania, rozpowszechniania i zarządzania treściami

Dla kogo jest specjalność Marketing i nowe media?

  1. Osoby zainteresowane pracą w szeroko rozumianej branży marketingowej oraz w agencjach reklamowych.
  2. Osoby już pracujące w zawodzie i zajmujące się marketingiem lub social media w małych i średnich firmach.
  3. Osoby prowadzące własną działalność gospodarczą, chcące rozwinąć i usystematyzować swoją profesjonalną wiedzę.

Główne korzyści i atuty specjalności

Program studiów został opracowany we współpracy z doświadczonymi specjalistami, na co dzień pracującymi w branży social media. Dzięki temu studenci otrzymają kompleksowe narzędzia, dostosowane do realiów współczesnego rynku.

W ramach studiów uczestnicy będą mieli okazję poszerzyć swoją wiedzę z zakresu innowacyjnych trendów i technologii i nauczą się wdrażać ją w praktyce, rozwijając swój warsztat pracy i kompetencje interpersonalne.

Program skupia się na wypracowaniu u studentów umiejętności, niezbędnych pozycji eksperta w branży marketingu i nowych mediów, zwiększeniu indywidualnych szans na sukces zawodowy oraz na ułatwieniu nawiązania nowych kontaktów zawodowych kursantom.

Program studiów

Program studiów został opracowany we współpracy z doświadczonymi specjalistami, na co dzień pracującymi w branży social media. Dzięki temu studenci otrzymają kompleksowe narzędzia, dostosowane do realiów współczesnego rynku.

W ramach studiów uczestnicy będą mieli okazję poszerzyć swoją wiedzę z zakresu innowacyjnych trendów i technologii i nauczą się wdrażać ją w praktyce, rozwijając swój warsztat pracy i kompetencje interpersonalne.

Program skupia się na wypracowaniu u studentów umiejętności, niezbędnych pozycji eksperta w branży marketingu i nowych mediów, zwiększeniu indywidualnych szans na sukces zawodowy oraz na ułatwieniu nawiązania nowych kontaktów zawodowych kursantom.

Program studiów na kierunku Zarządzanie obejmuje elementy zarządzania, ekonomii, prawa i finansów. W programie specjalności Marketing i nowe media znajdują się również moduły oparte o rozbudowane przedmioty specjalizacyjne, takie jak:

  • podstawy projektowania grafiki użytkowej
  • narzędzia marketingu internetowego
  • content design
  • budowanie strategii marketingowej
  • public relation
  • zarządzanie marketingowe
  • strategie marketingu online
  • social media i blogging
  • zarządzanie marką
  • komunikacja marketingowa
  • komunikacja wizualna
  • przekaz multimedialny
  • e-biznes

Dogodna organizacja studiów

Studia na kierunku Zarządzanie, specjalność Marketing i nowe media, możesz studiować stacjonarnie, od poniedziałku do piątku. Możesz też wybrać studia w organizacji zaocznej, czyli w wybrane weekendy w miesiącu. Sam zdecyduj, jaka organizacja nauki jest dla Ciebie najlepsza.

  • Studia stacjonarne, częściowo zajęcia w trybie on-line, praca na platformie e-learningowej, przedmioty w danym semestrze są realizowane w ramach określonych modułów tematycznych. Materiały do studiowania umieszczane są na platformie e-learningowej.
  • Studia online: zajęcia odbywają się on-line z wykorzystaniem MS Teams w czasie zjazdów  (piątki, soboty, niedziele). Minimum 51% punktów ECTS programu studiów jest realizowana w formie stacjonarnej (na Uczelni,  w siedzibie Wydziału). Przedmioty w danym semestrze są realizowane w ramach określonych modułów tematycznych. Materiały do studiowania umieszczane są na platformie e-learningowej Moodle.

Czego się nauczysz?

Podczas studiów na specjalności marketing i nowe media nauczysz się projektować i realizować kampanie marketingowe z wykorzystaniem kanałów online. Poznasz tajniki nowoczesnych narzędzi reklamowych, m.in. Google Adwords oraz dowiesz się, jak analizować statystyki internetowe Google Analytics. Zdobędziesz też wiedzę na temat podstaw pozycjonowania i będziesz doskonalić pisanie kreatywne oraz umiejętności z zakresu tworzenia interesujących przekazów, zarządzania społecznością i generowania ruchu na stronach. Przekażemy Ci również informacje na temat budowania baz danych, kreowania, rozpowszechniania i zarządzania treściami, a także technik sprzedażowych oraz najnowszych trendów w marketingu i public relations.

Specjalność realizowana jest pod patronatem:

Nie prowadzę zwykłej agencji doradczej. Jestem partnerem, doradcą, koordynatorem twojego pomysłu. Nie sprzedaję wszystkim tych samych gotowców. Stworzę pomysł zgodny z twoją marką, jej celami i dopasowany do budżetu. Nie działam bez planu. Gdy pracuję nad strategią nic nie dzieje się przypadkiem. A jeśli wypadnie coś nieplanowanego – zawsze wybrnę z tej sytuacji. Nie tworzę projektów, na których tylko ja zarabiam. Przygotuję dla ciebie plan, który będzie pracował na realizację celów biznesowych twojej marki. Udowodnię ci to.

Michał Hamera


W We Commerce zajmujemy się wsparciem innych przedsiębiorców w rozwoju ich biznesów online, szczególnie w branży ecommerce. Pomagamy wchodzić na rynek nowym sklepom internetowym, rozwijać się i zwiększać zyski już istniejącym platformom, a usługodawcom pozyskiwać klientów online. W zakres naszych usług wchodzą przede wszystkim działania służące maksymalizacji efektów i zysków ze sprzedaży internetowej – doradzamy, tworzymy strategie digital oraz prowadzimy działania marketingowe online. Jesteśmy młodym zespołem specjalistów, działających w różnych dziedzinach i wykorzystujących nowe technologie i nietypowe rozwiązania do osiągania jak najlepszych rezultatów.

Kariera po studiach

Studiowanie marketingu i nowych mediów to inwestycja w przyszłość z wieloma korzyściami, zarówno z punktu widzenia rozwoju kariery, jak i osobistego rozwoju. Absolwenci specjalności Marketing i nowe media mogą znaleźć zatrudnienie na stanowiskach:

  • Menadżer marketingu,
  • Specjalista ds. public relations,
  • Specjalista ds. mediów społecznościowych,
  • Specjalista ds. komunikacji,
  • Specjalista ds. sprzedaży online,
  • Specjalista ds. komunikacji online,
  • Konsultant ds. e-biznesu,
  • Konsultant mediowy.

Lider specjalności:

dr Justyna Osuch-Mallett, prof. ZPSB – rektor ZPSB, trener, konsultant i publicysta. Doradca biznesowy w zakresie marketingu. Od ponad 10 lat aktywnie działa na rzecz rozwoju regionalnego zasiadając w krajowych i regionalnych gremiach doradczych. Współpracuje z instytucjami krajowymi i regionalnymi oraz wspiera regionalne instytucje otoczenia biznesu i przedsiębiorstwa.

Studiuj już od 595 zł/mc! Wpisowe 0 zł! 

Zapisz się do 31.05 i skorzystaj z promocji!

 

Rezerwuję miejsce