Krok po kroku

Jak zapisać się na studia II stopnia w ZPSB? Tutaj znajdziesz instrukcję krok po kroku.

  1. Jeśli wybrałeś już interesujący Cię kierunek , wypełnij formularz rezerwacji miejsca na studia I stopnia lub studia II stopnia, a następnie postępuj zgodnie z wiadomościami, jakie od nas otrzymasz.
  2. Wypełniając formularz rezerwacyjny powinieneś otrzymać od nas wiadomości, zgodnie z którymi masz teraz czas na zebranie niezbędnych dokumentów. W takim komplecie musi się znaleźć:
    • wypełnione podanie na studia lub formularz rekrutacji online
    • świadectwo maturalne
    • świadectwo ukończenia szkoły średniej (dla „nowej matury”)
    • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych
    • ksero dowodu osobistego
    • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (w przypadku osób z przyznaną rentą)
    • zdjęcia (jedno zdjęcie legitymacyjne oraz zdjęcie w postaci elektronicznej do Elektronicznej Legitymacji Studenckiej – na płycie CD w podpisanej kopercie, format JPG, wymiary: 295×236 pikseli, maksymalny rozmiar pliku: 50 kilobajtów)
    • potwierdzenie uregulowania opłaty wpisowej w wysokości 450 zł (poza okresem promocji)
  3. Teraz zapraszamy Cię z wszystkimi dokumentami do Dziekanatu ZPSB – adres znajdziesz tutaj.
  4. Decyzję o przyjęciu na studia II stopnia podejmuje Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna. O wyniku rekrutacji poinformujemy Cię na piśmie.

 

Rezerwuję miejsce