Krok po kroku

Aby zapisać się na studia I stopnia w ZPSB, nie musisz wykonywać żadnych skomplikowanych czynności.

  1. Wybierz interesujący Cię kierunek studiów i zarezerwuj sobie na nim miejsce wypełniając formularz rezerwacyjny. Następnie dostaniesz od nas wiadomości, co należy zrobić dalej, żeby dokończyć rekrutację.
  2. Zgodnie z informacjami, które od nas otrzymałeś, zbierz niezbędne dokumenty. W skład takiego pakietu wchodzą:
    • wypełniony formularz lub formularz rekrutacji online
    • świadectwo maturalne
    • świadectwo ukończenia szkoły średniej (dla „nowej matury”)
    • ksero dowodu osobistego
    • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (w przypadku osób z przyznaną rentą)
    • potwierdzenie uregulowania opłaty wpisowej
    • zdjęcia
      • jedno zdjęcie legitymacyjne w stroju wizytowym
      • zdjęcie w postaci elektronicznej do Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (na płycie CD w podpisanej kopercie, format JPG, wymiary: 300×375 pikseli, maksymalny rozmiar pliku: 50 kilobajtów)
  3. Przynieś wszystkie dokumenty do Biura Rekrutacji (Dziekanat ZPSB) – adresy znajdziesz tutaj.
  4. Czekaj na decyzję o wyniku rekrutacji – poinformujemy Cię o niej na piśmie.

 

Rezerwuję miejsce