Informatyk – pierwsza linia wsparcia

Opis stanowiska:

  • Bezpośrednia oraz zdalna asysta użytkowników – pierwsza linia wsparcia technicznego
  • Rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych, w tym urządzeń związanych z siecią LAN, infrastrukturą telefoniczną i audiowizualną
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • Przekazywanie zagadnień i koordynację zadań z drugą linią IT
  • Bezpośrednie wsparcie w zakresie obsługi pakietu MS Office
  • Bezpośrednie wsparcie w zakresie obsługi aplikacji użytkowych i kontaktów z zewnętrznymi służbami wsparcia aplikacji

Wymagania

  • znajomości systemów operacyjnych MS Windows oraz pakietu MS Office na poziomie administracyjnym
  • umiejętności konfiguracji urządzeń peryferyjnych w systemach MS Windows oraz rozwiązywania związanych z nimi problemów
  • znajomość technologii sieci LAN
  • umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów
  • mile widziana ogólna znajomość technologii Windows Server/Active Directory

Co oferujemy?

  • Pracę w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego

Aplikacje należy wysyłać na adres: praca_informatyk@zpsb.pl