Social media i e-marketing w turystyce

Zapisz się na studia podyplomowe i zapłać 900 zł mniej! Trwa tylko do 11 sierpnia!

 
 

 

Rezerwuję miejsce

Wraz z obserwowaną tendencją rosnącej popularności rekreacji wyjazdowej rośnie zapotrzebowanie na specjalistów ds. marketingu orientujących się w specyfice funkcjonowania podmiotów branży turystycznej (organizatorów wyjazdów, hoteli, pensjonatów, gastronomii itp.). Znajomość rynku turystycznego, strategiczne planowanie sprzedaży, promocja, komunikacja marketingowa to kluczowe umiejętności decydujące o sukcesie firm w branży turystycznej.

W dobie internetu i rozwoju e-commerce zapotrzebowanie dotyczy przede wszystkim specjalistów ds. e-marketingu, social media menedżerów, pozycjonerów itp.

Cel: Absolwenci studiów poszerzą wiedzę nt. specyfiki branży turystycznej i jej klientów, oraz strategii i narzędzi e-marketingu w turystyce. Dzięki praktycznemu podejściu do zajęć będą mieli kompetencje pozwalające na samodzielne planowanie i organizację działań reklamowych dla firm z branży turystycznej oraz dobór odpowiednich kanałów i narzędzi e-marketingu.

Adresaci: studia skierowane są do osób, które już pracują w przedsiębiorstwach turystycznych (agencjach i biurach podróży, hotelach, pensjonatach) bądź wiążą z nimi przyszłość:

  • menedżerów i pracowników działów marketingu i sprzedaży,
  • szefów projektów e-marketingowych, lub rozwijających kompetencje w tym obszarze,
  • pracowników działów promocji turystyki, m.in. w jednostkach samorządowych odpowiadających za marketing terytorialny,
  • przedsiębiorców i osób planujących własny biznes w branży turystycznej,
  • pracowników agencji reklamowych świadczących usługi na rzecz branży turystycznej,
  • do aktualnych lub przyszłych social media menagerów, content menagerów, specjalistów ds. e-commerce,
  • osób. Które chcą doskonalić swoją wiedzę z obszaru marketingu.

W programie studiów m.in.:

  • Zarządzanie i marketing w turystyce
  • E-commerce i komunikacja internetowa w Internecie
  • Marketing nowych mediów, strategie i narzędzia
  • Analityka marketingowa
  • Społeczności internetowe (social media)
  • Projektowanie serwisów internetowych – CMS WordPress
  • Komunikacja wizualna i przekaz multimedialny (elementy grafiki komputerowej)
  • Techniki fotografowania i obróbka zdjęć cyfrowych
  • Promocja, reklama i komunikacja firmy w social mediach
  • Przygotowanie materiałów reklamowych
  • Formułowanie strategii marketingowej w nowych mediach – warsztat

Korzyści:

  • Zapoznanie się z najnowszymi rozwiązaniami w sferze marketingu w turystyce i nowych mediów.
  • Zdobycie kompetencji w zakresie, planowania i realizacji kampanii w interniście, analityki marketingowej, content marketingu, pozycjonowania, tworzenia materiałów promocyjnych itp.
  • Praktyczny charakter studiów (wykładowcy-praktycy; warsztatowa forma zajęć).
  • Uzyskanie kompetencji poszukiwanych przez rynek pracy.

 

Wykładowcy – zajęcia prowadzą praktycy o bogatym doświadczeniu zawodowym.

Organizacja studiów: Studia podyplomowe obejmują 180 godz., trwają 2 semestry i prowadzone są w trybie zaocznym. Zajęcia odbywają się 2 – 3 razy w miesiącu, w piątki w godzinach: 16.30-20. oraz soboty: od 8.30-17.00 (łącznie 10- 15 godz. dydakt./zjazd), w siedzibie Wydziału ZPSB w Gryficach.

Forma zaliczenia: Obecność przynajmniej na 80% zajęć, oraz egzamin końcowy polegający na prezentacji projektu dyplomowego (internetowej kampanii promocyjnej wybranego produktu z oferty konkretnego przedsiębiorstwa turystycznego).

 

W razie braku możliwości organizowania zajęć stacjonarnych z powodów niezależnych od Szkoły, wszystkie kierunki studiów podyplomowych w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu mogą być realizowane w całości w formie online. 

Oceń kierunek/specjalność
[Głosów: Średnia: ]