Marketing i nowe media

Jeszcze możesz dołączyć do grupy!

Kierunek
  • Zarządzanie
Specjalność
  • Marketing i nowe media
Rodzaj studiów
  • Licencjackie
Tryb studiów
  • Stacjonarne
  • Niestacjonarne
  • Online niestacjonarne
Język
  • Polski
Czas trwania
  • 6 semestrów
Data startu
  • Październik 2023
Opis
Dziś właściwie każdy z nas na co dzień korzysta z Internetu, który zapewnia nam nie tylko dostęp do informacji, ale też pozwala wygodnie załatwić wiele ważnych spraw zawodowych i osobistych. Nic więc dziwnego, że jest to coraz ważniejszy kanał działań marketingowych, a na rynku pracy rośnie zapotrzebowanie na specjalistów, którzy swobodnie poruszają się w sferze nowych mediów oraz social media. Chcesz zostać ekspertem w tej branży i związać się z nią zawodowo? Wybierz specjalność Marketing i nowe media na kierunku Zarządzanie w ZPSB w Szczecinie.
Aktualna zniżka
  • Jeszcze możesz dołączyć do grupy!
Cena
  • Już od 595,83 zł!

 

Rezerwuję miejsce

 

Nowoczesny marketing to dziedzina niezwykle dynamiczna. Innowacyjne rozwiązania technologiczne pozwalają na wykorzystywanie nowych metod dotarcia do klientów i tworzenia ciekawych oraz skutecznych kampanii marketingowych. Aby być na bieżąco ze wszystkimi istotnymi możliwościami, warto zaufać specjalistom z doświadczeniem. Dlatego na specjalności marketing i nowe media w ZPSB zajęcia prowadzone są przez praktyków, którzy mają nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także zawodowe umiejętności, które wykorzystują na co dzień w swojej pracy.

 

Dogodna organizacja studiów

Studia na kierunku Zarządzanie, specjalność Marketing i nowe media, możesz studiować stacjonarnie, od poniedziałku do piątku. Możesz też wybrać studia w organizacji zaocznej, czyli w wybrane weekendy w miesiącu. Sam zdecyduj, jaka organizacja nauki jest dla Ciebie najlepsza.

Czego się nauczysz?

Podczas studiów na specjalności marketing i nowe media nauczysz się projektować i realizować kampanie marketingowe z wykorzystaniem kanałów online. Poznasz tajniki nowoczesnych narzędzi reklamowych, m.in. Google Adwords oraz dowiesz się, jak analizować statystyki internetowe Google Analytics. Zdobędziesz też wiedzę na temat podstaw pozycjonowania i będziesz doskonalić pisanie kreatywne oraz umiejętności z zakresu tworzenia interesujących przekazów, zarządzania społecznością i generowania ruchu na stronach. Przekażemy Ci również informacje na temat budowania baz danych, kreowania, rozpowszechniania i zarządzania treściami, a także technik sprzedażowych oraz najnowszych trendów w marketingu i public relations.

Specjalność realizowana jest pod patronatem:

Nie prowadzę zwykłej agencji doradczej. Jestem partnerem, doradcą, koordynatorem twojego pomysłu. Nie sprzedaję wszystkim tych samych gotowców. Stworzę pomysł zgodny z twoją marką, jej celami i dopasowany do budżetu. Nie działam bez planu. Gdy pracuję nad strategią nic nie dzieje się przypadkiem. A jeśli wypadnie coś nieplanowanego – zawsze wybrnę z tej sytuacji. Nie tworzę projektów, na których tylko ja zarabiam. Przygotuję dla ciebie plan, który będzie pracował na realizację celów biznesowych twojej marki. Udowodnię ci to.

Michał Hamera


W We Commerce zajmujemy się wsparciem innych przedsiębiorców w rozwoju ich biznesów online, szczególnie w branży ecommerce. Pomagamy wchodzić na rynek nowym sklepom internetowym, rozwijać się i zwiększać zyski już istniejącym platformom, a usługodawcom pozyskiwać klientów online. W zakres naszych usług wchodzą przede wszystkim działania służące maksymalizacji efektów i zysków ze sprzedaży internetowej – doradzamy, tworzymy strategie digital oraz prowadzimy działania marketingowe online. Jesteśmy młodym zespołem specjalistów, działających w różnych dziedzinach i wykorzystujących nowe technologie i nietypowe rozwiązania do osiągania jak najlepszych rezultatów.

 

Wybrane przedmioty realizowane na specjalności marketing i nowe media:

  • zarządzanie marketingowe,
  • strategie marketingu online,
  • Social media i blogging,
  • zarządzanie marką,
  • komunikacja marketingowa,
  • komunikacja wizualna i przekaz multimedialny,
  • e-biznes.

Po studiach będziesz mógł pracować na przykład jako:

  • menadżer marketingu,
  • specjalista ds. public relations,
  • specjalista ds. mediów społecznościowych,
  • specjalista ds. komunikacji,
  • specjalista ds. sprzedaży online,
  • specjalista ds. komunikacji online,
  • konsultant ds. e-biznesu,
  • konsultant mediowy.

Lider specjalności:

dr Justyna Osuch-Mallett, prof. ZPSB – rektor ZPSB, trener, konsultant i publicysta. Doradca biznesowy w zakresie marketingu. Od ponad 10 lat aktywnie działa na rzecz rozwoju regionalnego zasiadając w krajowych i regionalnych gremiach doradczych. Współpracuje z instytucjami krajowymi i regionalnymi oraz wspiera regionalne instytucje otoczenia biznesu i przedsiębiorstwa.