Zarządzanie e-commerce

 

W obecnych warunkach gospodarowania, handel elektroniczny zyskuje na znaczeniu. E-commerce to nic innego, jak sprzedaż z użyciem elektronicznych narzędzi,  prowadzona przez firmy Internetowe jak i te, które szukają dodatkowych kanałów dystrybucji. Jeśli myślałeś, by kiedykolwiek pracować w interaktywnych agencjach, agencjach reklamowych lub przedsiębiorstwach internetowych, a także działach marketingu, to specjalność Zarządzanie e-commerce jest właśnie dla Ciebie.

Czego się nauczysz?

W trakcie studiów zdobędziesz wiedzę i umiejętności jak prowadzić działalność handlową w Internecie, z uwzględnieniem mediów społecznościowych.  Podczas studiów na specjalności Zarządzanie e-commerce zdobędziesz wiedzę i umiejętności związane ze specyfiką prowadzenia działań marketingowych w Internecie, będziesz potrafił zaplanować, zorganizować i przeprowadzić szereg działań z zakresu e-commerce, a także będziesz umiał ocenić ich skuteczność. Dodatkowo poznasz różne możliwości zastosowań Internetu na poszczególnych etapach budowania wartości dla swoich klientów.

Wybrane przedmioty realizowane na specjalności Zarządzanie e-commerce:

  • E-marketing
  • E-commerce
  • Analityka internetowa
  • Społeczności internetowe
  • SEM
  • Zarządzanie e-biznesem
  • Technologie przyszłości
  • Kampanie reklamowe i PR w Internecie

Po studiach będziesz mógł pracować na przykład jako:

  • Analityk internetowy,
  • E-commerce project manager,
  • Social media manager
  • Specjalista ds. E-commerce
  • Koordynator E-commerce
  • Manager operacyjny sklepu internetowego