Zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie

Kierunek
  • Zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie
Rodzaj studiów
  • Podyplomowe
Tryb studiów
  • Niestacjonarne
Język
  • Polski
Czas trwania
  • 1 rok
Data startu
  • Październik 2022
Opis
Branża turystyczna charakteryzuje się wysoką konkurencyjnością oraz wysokimi oczekiwaniami ze strony potencjalnych klientów. Rosnąca świadomość społeczeństwa sprawia, że usługi hotelowe muszą być utrzymane na bardzo wysokim poziomie. Dlatego ważne jest, aby w tej branży pracowały osoby z odpowiednią wiedzą i profesjonalnymi umiejętnościami. Aby rozwijać się w tym kierunku, warto wybrać kierunek Zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie. Program studiów
Aktualna zniżka
  • Jesteś zainteresowany studiami?Skontaktuj się z nami!
Cena
  • Już od 430 zł!

 


ZPSB to szkoła wyższa zlokalizowana na Pomorzu Zachodnim. W ofercie naszej uczelni dostępny jest szeroki wybór studiów podyplomowych. Wśród oferowanych kierunków znalazło się między innymi Zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie. 

Cel studiów podyplomowych


Studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie mają na celu podniesienie kwalifikacji słuchaczy poprzez poznanie szerokiej problematyki podmiotów rynku usług hotelarskich i turystycznych. Przekazana zostanie im wiedza z zakresu wykorzystywania narzędzi e-marketingowych, zarządzania personelem i zasobami, zarządzania sprzedażą oraz budowania wizerunku marki.

Dzięki temu, że zajęcia na studiach podyplomowych w ZPSB prowadzone są przez wykładowców-praktyków, słuchacze kierunku Zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie zostaną zapoznani z aktualnymi informacjami i trendami obowiązującymi w branży. 

Program studiów


Poniżej przedstawiony został dokładny program studiów podyplomowych na kierunku Zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie.

 

BLOK  I. STRATEGIE I NARZĘDZIA SPRZEDAŻY. 65 godz.

  • Analiza rynku. 10 godz.
  • Wdrożenie strategii marketingowej. 15 godz.
  • Strategia i narzędzia e-marketingowe. 15 godz.
  • Budowanie marki. 5 godz.
  • Tworzenie budżetu marketingowego. 10. godz.
  • Negocjacje w hotelarstwie. 10 godz.

 

BLOK II. ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. 50 godz.

  • Budowanie oferty i relacji z klientem indywidualnym, masowym, biznesowym. 10 godz.
  • Kanały i strategie sprzedaży. 10 godz.
  • Monitorowanie sprzedaży. 10 godz.
  • Systemy informatyczne w hotelarstwie. 10 godz.
  • Psychologia sprzedaży. 10 godz.

 

BLOK III. KOMPETENCJE MENEDŻERA. 65 godz.

  • Zarządzanie zasobami ludzkimi/ Style kierowania i modele przywództwa w praktyce. 10 godz.
  • Systemy i narzędzia motywacyjne. 10 godz.
  • Coaching. 10 godz.
  • Obsługa klienta – radzenie sobie w sytuacjach trudnych. 10 godz.
  • Programowanie i ocena inwestycji w hotelarstwie. 10 godz.
  • Wizyty studyjne w hotelu. 10 godz.
  • Webinar. 5 godz.

Łączna liczba godzin: 180 godz.

Uczelnia zastrzega prawo do możliwości wprowadzenia do 15% zmian w programie kierunku.

Najważniejsze atuty kierunku Zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie w ZPSB


Zachodniopomorska Szkoła Biznesu oferuje swoim słuchaczom nauczanie na najwyższym poziomie. Do największych zalet kierunku Zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie należą między innymi:

  • Możliwość zapoznania się z praktycznym wykorzystaniem narzędzi z zakresu marketingu i marketingu internetowe w branży rekreacyjno-turystycznej i hotelarskiej. 
  • Zapoznanie się ze skutecznymi metodami budowania swojej marki w sektorze turystycznym.
  • Poznanie niezbędnych kompetencji menegera hotelu lub innego miejsca noclegowego bądź związanego z branżą turystyczno-rekreacyjną, 
  • Zapoznanie się z narzędziami i technikami do skutecznego zarządzania sprzedażą, które pozwolą na dotarcie do grupy docelowej klientów.

Dla kogo są studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie?


Studia na kierunku Zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie skierowane są do osób, które posiadają wyższe wykształcenie (na poziomie licencjata, inżyniera lub magistra) i chcą dalej się rozwijać. To idealny wybór dla osób, które chcą znaleźć zatrudnienie w hotelach, domach wczasowych i wypoczynkowych, pensjonatach oraz biurach podróży. 

Ten kierunek dedykowany jest dla pracowników obiektów noclegowych oraz firm usługowych związanych z podróżowaniem i wycieczkami, którzy chcą podnieść swoje kompetencje. To wybór odpowiedni dla właścicieli obiektów z branży turystycznej i rekreacyjnej oraz noclegowej, którzy chcą zdobyć dodatkową wiedzę w celu rozwinięcia swojego biznesu. 

Korzyści dla słuchaczy


Kierunek Zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie na studiach podyplomowych w ZPSB to liczne korzyści, wśród których warto wymienić:

  • Bezpłatny dostęp do bibliotek cyfrowych ibuk Libra oraz Biblio Ebookpoint (dawniej NASBI).
  • Stały dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie e-learningowej uczelni oraz platformie z kursami otwartymi Navoica.pl.
  • Możliwość  nawiązania kontaktów poprzez uczestnictwo w licznych spotkaniach branżowych.
  • Bezpłatny dostęp do pełnego pakietu Microsoft Office 365 (dostęp do skrzynki pocztowej o pojemności 100 GB, najnowsze wersje programów z pakietu MS Office: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Teams, Forms itp., możliwość instalacji na 5 komputerach PC lub Mac, 5 tabletach lub smartfonach, edycję i współdzielenie dokumentów dzięki aplikacjom Office Online oraz Microsoft SharePoint, przechowywanie i udostępnianie plików dzięki nieograniczonej przestrzeni dyskowej usługi OneDrive).
  • Wygodny plan zajęć, który pozwala na swobodne łączenie nauki z życiem prywatnym i zawodowym. 

Organizacja studiów Zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie w ZPSB


Zajęcia w ramach studiów podyplomowych na kierunku Zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie odbywają się maksymalnie 2 razy w miesiącu. Zjazdy organizowane są w soboty lub niedziele od godz. 8.30 do 17.00

Część zjazdów realizowana jest w siedzibie uczelni w formie zajęć na sali (60% wszystkich zajęć), a pozostała część na platformie e- learningowej (40% wszystkich zajęć).

Warunki ukończenia studiów podyplomowych


Studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie kończą się egzaminem dyplomowym w formie pisemnej (test wiedzy i kompetencji).

Lider kierunku


dr Magdalena Lazarek-Janowska

Opiekunowie merytoryczni: 

  • Agnieszka Drzewiecka – HR Meneger Hotel Trzy Wyspy Świnoujście.
  • Piotr Brzeziński Hotel Senator ****** – szczecinianin, który z hotelarstwem związany jest od 19 lat. Swoją karierę zaczynał w F&B, w hiszpańskim hotelu na Costa Brava. Od 15 lat współpracuje z agencjami reklamowymi. Przez ostatnie 9 lat współtworzył wizerunek hoteli na polskim wybrzeżu: Hotelu AQUARIUS*****, Grupa Hotele Nadmorskie*****, Hotel Zalewski****, Hotel Senator*****. Specjalizuje się w tematyce pozyskiwania gości indywidualnych, tworzeniu wizerunku i odświeżaniu oraz tworzeniu nowej identyfikacji, a także w reklamie, zakupach mediów i narzędziach do sprzedaży usług online. Od roku sprawuje stanowisko dyrektora marketingu w Hotelu Senator. Stawia na marketing silnych marek zaangażowany w istotne społecznie tematy, a także długofalowe relacje konsument-produkt.
  • Michał Hamera – twórca strategii biznesowych i marketingowych, przedsiębiorca.

 

Sprawdź, jakie inne kierunki na studiach podyplomowych Zachodniopomorska Szkoła Biznesu przygotowała dla swoich słuchaczy.