Zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie

Zapisz się do 31 maja i zyskaj 2 raty gratis!

 
 
 

 

Kierunek
  • Zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie
Rodzaj studiów
  • Podyplomowe
Tryb studiów
  • Niestacjonarne
Język
  • Polski
Czas trwania
  • 1 rok
Data startu
  • Październik 2022
Opis
Branża turystyczna charakteryzuje się wysoką konkurencyjnością oraz wysokimi oczekiwaniami ze strony potencjalnych klientów. Rosnąca świadomość społeczeństwa sprawia, że usługi hotelowe muszą być utrzymane na bardzo wysokim poziomie. Dlatego ważne jest, aby w tej branży pracowały osoby z odpowiednią wiedzą i profesjonalnymi umiejętnościami. Aby rozwijać się w tym kierunku, warto wybrać kierunek zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie
Aktualna zniżka
  • 2 raty gratis tylko do 31.05.2022!
Cena
  • Już od 430 zł!

 

Rezerwuję miejsce

 

Branża turystyczna i hotelarska wykorzystuje coraz bardziej innowacyjne rozwiązania i narzędzia zarówno w zakresie sprzedaży, jak i marketingu. Konieczne jest ciągłe poszerzanie swojej wiedzy i umiejętności, aby zapewnić sobie przewagę konkurencyjną i dotrzeć do jak najszerszego grona klientów.

Cel studiów:

Studia podyplomowe na kierunku zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie mają na celu podniesienie kwalifikacji słuchaczy poprzez poznanie szerokiej problematyki podmiotów rynku usług hotelarskich i turystycznych. Przekazana zostanie im wiedza z zakresu wykorzystywania narzędzi e-marketingowych, zarządzania personelem i zasobami, zarządzania sprzedażą oraz budowania wizerunku marki.

Korzyści dla studentów:

Studia w ZPSB to gwarancja edukacji na najwyższym poziomie. Na kierunku studiów podyplomowych zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie, studenci dowiedzą się między innymi:

  • jak wykorzystywać narzędzia z zakresu marketingu i marketingu internetowe w branży rekreacyjno-turystycznej i hotelarskiej, 
  • jak budować swoją markę w sektorze turystycznym, 
  • jakie kompetencje powinien mieć manager hotelu lub innego miejsca noclegowego bądź związanego z branżą turystyczno-rekreacyjną, 
  • jak skutecznie zarządzać sprzedażą i docierać do grupy docelowej klientów.

Dlaczego warto wybrać studia na kierunku zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie kryzysowe w ZPSB?

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu to prywatna uczelnia wyższa, która istnieje od wielu lat. Kształcimy studentów z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauczania oraz przekazujemy im aktualną wiedzę, popartą praktycznymi przykładami. Dzięki temu absolwenci ZPSB są dobrze przygotowani do tego, aby zacząć pracę zawodową na wybranym stanowisku. 

Kierunek zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie to wybór idealny dla każdego, kto swoją karierę chce związać z branżą noclegową lub turystyczną. Zdobyta na zajęciach wiedza na pewno przyda się osobom prowadzącym hostele i pensjonaty, hotele oraz domy wczasowe. Zdobyta na zajęciach wiedza pozwoli skuteczne wykorzystywanie działań marketingowych i narzędzi sprzedażowych, a także ułatwi znacznie zarządzanie personelem i zasobami. 

Dla kogo są przeznaczone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie?

Studia podyplomowe w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu na kierunku zarządzanie sprzedażą w hotelarstwie są skierowane między innymi do:

  • osób, które chcą znaleźć zatrudnienie w hotelach, domach wczasowych i wypoczynkowych, pensjonatach oraz biurach podróży, 
  • pracowników obiektów noclegowych oraz firm usługowych związanych z podróżowaniem i wycieczkami, którzy chcą podnieść swoje kompetencji, 
  • właścicieli obiektów z branży turystycznej i rekreacyjnej oraz noclegowej, którzy chcą zdobyć dodatkową wiedzę w celu rozwinięcia swojego biznesu. 

Metodyka:

ZPSB to nowoczesna uczelnia wyższa, w której stawiamy na naukę poprzez praktykę. Nasi słuchacze zdobędą nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także będą mieli okazję wziąć udział w zajęciach ze specjalistami z danej branży, którzy mają doświadczenie zawodowe. Umożliwi to zdecydowanie lepsze rozwijanie swojej kariery zawodowej i przygotuje studentów na różne wyzwania związane z prowadzeniem hotelu lub innej placówki usługowej związanej z branżą noclegową lub turystyczno-rekreacyjną. 

Program studiów:

BLOK  I. STRATEGIE I NARZĘDZIA SPRZEDAŻY. 65 godz.

  1. Analiza rynku. 10 godz.
  2. Wdrożenie strategii marketingowej. 15 godz.
  3. Strategia i narzędzia e-marketingowe. 15 godz.
  4. Budowanie marki. 5 godz.
  5. Tworzenie budżetu marketingowego 10. godz.
  6. Negocjacje w hotelarstwie. 10 godz.

BLOK II. ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. 50 godz.

  1. Budowanie oferty i relacji z klientem indywidualnym, masowym, biznesowym. 10 godz.
  2. Kanały i strategie sprzedaży. 10 godz.
  3. Monitorowanie sprzedaży. 10 godz.
  4. Systemy informatyczne w hotelarstwie. 10 godz.
  5. Psychologia sprzedaży. 10 godz.

BLOK III. KOMPETENCJE MENEDŻERA. 65 godz.

  1. Zarządzanie zasobami ludzkimi/ Style kierowania i modele przywództwa w praktyce. 10 godz.
  2. Systemy i narzędzia motywacyjne. 10 godz.
  3. Coaching. 10 godz.
  4. Obsługa klienta – radzenie sobie w sytuacjach trudnych. 10 godz.
  5. Programowanie i ocena inwestycji w hotelarstwie. 10 godz.
  6. Wizyty studyjne w hotelu. 10 godz.
  7. Webinar. 5 godz.

Łączna liczba godzin: 180 godz.

Opiekunowie merytoryczni: 

  • Agnieszka Drzewiecka – HR Manager Hotel Trzy Wyspy Świnoujście.
  • Piotr Brzeziński Hotel Senator ****** – szczecinianin, który z hotelarstwem związany jest od 19 lat. Swoją karierę zaczynał w F&B, w hiszpańskim hotelu na Costa Brava. Od 15 lat współpracuje z agencjami reklamowymi. Przez ostatnie 9 lat współtworzył wizerunek hoteli na polskim wybrzeżu: Hotelu AQUARIUS*****, Grupa Hotele Nadmorskie*****, Hotel Zalewski****, Hotel Senator*****. Specjalizuje się w tematyce pozyskiwania gości indywidualnych, tworzeniu wizerunku i odświeżaniu oraz tworzeniu nowej identyfikacji, a także w reklamie, zakupach mediów i narzędziach do sprzedaży usług online. Od roku sprawuje stanowisko dyrektora marketingu w Hotelu Senator. Stawia na marketing silnych marek zaangażowany w istotne społecznie tematy, a także długofalowe relacje konsument-produkt.
  • Michał Hamera – twórca strategii biznesowych i marketingowych, przedsiębiorca.

 

Rezerwuję miejsce