Firma i Rynek nr 2/2024

Zapraszamy do zapoznania się z artykułami opublikowanymi w  wydaniu FIRMA i RYNEK – Zeszyty Naukowe ZPSB Akademii Nauk Stosowanych nr 2024/02 (66).

ISSN: 2657-3245
Wydanie online nr 2024/02 (66)
Data wydania: 02.12.2024 [pobierz PDF]

 

Spis treści FIRMA i RYNEK 2/2024 nr 66

  1. ANETA ZELEK, Szef, czyli „dupek” – sondaż o najbardziej irytujących cechach szefów
    THE BOSS AS AN “ASSHOLE” – A SURVEY ABOUT THE MOST IRRITATING FEATURES OF BOSSES [PDF]
  2. ZOLTÁN PEREDY, SUJIT CHAUDHURI, WEN SUN, The Chinese cultural norms as a determinant of the Chinese luxury consumptions – recommendations for brand strategies
    CHIŃSKIE NORMY KULTUROWE JAKO WYZNACZNIK MAREK LUKSUSOWYCH W CHINACH – REKOMENDACJE DLA STRATEGII MARKI [PDF]
  3. TOMASZ KLASA, ADRIAN KAPCZYŃSKI,  UX jako jeden z elementów związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa informacji w świetle wymagań dyrektywy NIS-2
    UX AS ONE OF FACTORS IN INFRMATION SECURITY ASSURANCE IN LIGHT OF NIS-2 DIRECTIVE [PDF]
  4. PAWEŁ WŁOCH, MAGDALENA LAZAREK – JANOWSKA, Analiza kosztów i korzyści na przykładzie wielkoskalowej instalacji fotowoltaicznej Jastrzębniki
    COST-BENEFIT ANALYSIS ON THE EXAMPLE OF A LARGE-SCALE PHOTOVOLTAIC INSTALLATION IN JASTRZĘBNIKI [PDF]
  5. JAN KAŹMIERSKI, Benchmarking, jako metoda badania rozwoju klastrów – przykład regionu łódzkiego
    BENCHMARKING, AS A METHOD OF STUDYING CLUSTER DEVELOPMENT – THE EXAMPLE OF THE ŁÓDŹ REGION [PDF]