Zapraszamy do zapoznania się z artykułami opublikowanymi w wydaniu FIRMA i RYNEK – Zeszyty Naukowe ZPSB Akademii Nauk Stosowanych nr 2024/02 (66).
ISSN: 2657-3245
Wydanie online nr 2024/02 (66)
Data wydania: 02.12.2024 [pobierz PDF]
Spis treści FIRMA i RYNEK 2/2024 nr 66
- ANETA ZELEK, Szef, czyli „dupek” – sondaż o najbardziej irytujących cechach szefów
THE BOSS AS AN “ASSHOLE” – A SURVEY ABOUT THE MOST IRRITATING FEATURES OF BOSSES [PDF] - ZOLTÁN PEREDY, SUJIT CHAUDHURI, WEN SUN, The Chinese cultural norms as a determinant of the Chinese luxury consumptions – recommendations for brand strategies
CHIŃSKIE NORMY KULTUROWE JAKO WYZNACZNIK MAREK LUKSUSOWYCH W CHINACH – REKOMENDACJE DLA STRATEGII MARKI [PDF] - TOMASZ KLASA, ADRIAN KAPCZYŃSKI, UX jako jeden z elementów związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa informacji w świetle wymagań dyrektywy NIS-2
UX AS ONE OF FACTORS IN INFRMATION SECURITY ASSURANCE IN LIGHT OF NIS-2 DIRECTIVE [PDF] - PAWEŁ WŁOCH, MAGDALENA LAZAREK – JANOWSKA, Analiza kosztów i korzyści na przykładzie wielkoskalowej instalacji fotowoltaicznej Jastrzębniki
COST-BENEFIT ANALYSIS ON THE EXAMPLE OF A LARGE-SCALE PHOTOVOLTAIC INSTALLATION IN JASTRZĘBNIKI [PDF] - JAN KAŹMIERSKI, Benchmarking, jako metoda badania rozwoju klastrów – przykład regionu łódzkiego
BENCHMARKING, AS A METHOD OF STUDYING CLUSTER DEVELOPMENT – THE EXAMPLE OF THE ŁÓDŹ REGION [PDF]