Media społecznościowe i grafika w biznesie

W warunkach współczesnego rynku Internet i platformy społecznościowe osiągnęły nieobserwowaną wcześniej siłę oddziaływania na biznes, kształtując sferę aktywnego dialogu przedsiębiorstw z interesariuszami. Z tego powodu social media są obecnie bardzo ważnym obszarem działań marketingowych w przedsiębiorstwach z różnych branż. Jest to naprawdę duże wyzwanie dla menadżerów oraz możliwość rozwoju branży marketingowej i e-commerce.

Tym samym, istnieje zapotrzebowanie na rynku pracy na  specjalistów ds. e-marketingu, social media menedżerów, pozycjonerów itp.

Podczas studiów, Słuchacze dowiedzą się, jak umiejętnie wykorzystać internet w działaniach marketingowych i menedżerskich, m.in.:

  • poznają możliwości wykorzystania social media w celu prowadzenia komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa z użytkownikami (B2B i B2C),
  • nauczą się, jak zarządzać obecnością marek, organizacji i osób w mediach,
  • dowiedzą się, jakie wybrać kanały social media do promocji marki, jak tworzyć treści, grafiki i materiały filmowe,
  • nauczą się, jak sprzedawać w internecie (e-handel).

Adresaci: studia skierowane są do osób, które chcą rozwinąć lub promować swoją działalność poprzez media społecznościowe, tj.

  • menedżerów i pracowników działów marketingu i sprzedaży,
  • szefów projektów e-marketingowych, lub rozwijających kompetencje w tym obszarze,
  • pracowników działów promocji w jednostkach samorządowych odpowiadających za marketing terytorialny,
  • przedsiębiorców i osób planujących własny biznes,
  • pracowników agencji reklamowych,
  • do aktualnych lub przyszłych social media menagerów, content menagerów, specjalistów ds. e-commerce,
  • osób, które chcą doskonalić swoją wiedzę z obszaru marketingu.

 

W programie studiów m.in.:

  • E-commerce i komunikacja internetowa w Internecie
  • Marketing nowych mediów, strategie i narzędzia
  • Analityka marketingowa
  • Społeczności internetowe (social media)
  • Projektowanie serwisów internetowych – CMS WordPress
  • Komunikacja wizualna i przekaz multimedialny (elementy grafiki komputerowej)
  • Techniki fotografowania i obróbka zdjęć cyfrowych
  • Promocja, reklama i komunikacja firmy w social mediach
  • Przygotowanie materiałów reklamowych
  • Formułowanie strategii marketingowej w nowych mediach – warsztat

Korzyści:

  • Zapoznanie się z najnowszymi rozwiązaniami w sferze marketingu i nowych mediów.
  • Zdobycie kompetencji w zakresie, planowania i realizacji kampanii w Internecie, analityki marketingowej, content marketingu, pozycjonowania, tworzenia materiałów promocyjnych itp.
  • Praktyczny charakter studiów (wykładowcy-praktycy; warsztatowa forma zajęć).
  • Uzyskanie kompetencji poszukiwanych przez rynek pracy.

 

Wykładowcy – zajęcia prowadzą praktycy o bogatym doświadczeniu zawodowym.

Organizacja studiów: Studia podyplomowe obejmują 180 godz., trwają 2 semestry i prowadzone są w trybie zaocznym. Zajęcia odbywają się 2 – 3 razy w miesiącu, w piątki w godzinach: 16.30-20.00 oraz soboty: od 8.30-17.00 (łącznie 10- 15 godz. dydakt./zjazd), w siedzibie Wydziału ZPSB w Gryficach. W razie braku możliwości organizowania zajęć stacjonarnych z powodów niezależnych od Szkoły, zajęcia mogą być realizowane w całości w formie online.

Forma zaliczenia: Obecność przynajmniej na 80% zajęć, oraz egzamin końcowy polegający na prezentacji projektu dyplomowego (internetowej kampanii promocyjnej wybranego produktu z oferty konkretnego przedsiębiorstwa).

Oceń kierunek/specjalność
[Głosów: 0 Średnia: 0]