Zarezerwuj miejsce do 31 maja i zyskaj aż 1250 złotych zniżki!
Z badań wynika, że każdy z nas spędza w internecie średnio 6 godzin dziennie. Jeśli więc chcesz prowadzić skuteczne działania promocyjne i komunikacyjne dla swojej marki, nie możesz zaniedbywać kanałów online. Zapisz się na studia podyplomowe w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu w Szczecinie i odkryj świat social media oraz e-marketingu, ucząc się od praktyków.
Podczas studiów podyplomowych na kierunku Social media i e-marketing poznasz najważniejsze kanały i narzędzia komunikacji marketingowej w internecie. Nauczysz się budować i realizować strategie obecności marki w internecie oraz wykorzystywać w tym celu storytelling. W trakcie zajęć zapoznasz się również z zasadami skutecznego SEO, dowiesz się, jak prowadzić kampanie Google AdWords i realizować promocję w social media, a także jak analizować efektywność tych działań. Weźmiesz udział w warsztatach, na których w praktyce przećwiczysz budowanie treści i prowadzenie komunikacji w poszczególnych rodzajach mediów społecznościowych. Przekażemy Ci też wiedzę niezbędną do tego, by współpracować z influencerami, zarządzać sytuacjami kryzysowymi, a także tworzyć użyteczne strony internetowe.
Studia podyplomowe na kierunku Social media i e-marketing są skierowane zarówno dla tych, którzy już pracują w branży marketingowej i chcą lepiej poznać narzędzia przydatne w działaniach online, jak i tych, którzy dopiero planują związać swoją karierę zawodową z nowymi mediami. Adresatami kierunku są osoby posiadające wyższe wykształcenie.
Studia podyplomowe wzbogaciliśmy o zestaw cenionych na rynku pracy kompetencji kluczowych, możliwość autodiagnozy za pomocą Barometru Kompetencji Kluczowych oraz szansę uzupełnienia wiedzy i umiejętności dzięki specjalnie przygotowanym materiałom e-learningowym oraz mobilnej grze „Pigułki kompetencji” (m-learning).
Partnerem strategicznym kierunku jest Grupa Płodni.com, w skład której wchodzą Agencja Marketingowa Płodni.com oraz Agencja PR Wizerunkowo.com. Grupa Płodni.com realizuje kompleksowe działania z zakresu marketingu 360 i public relations dla największych marek takich jak Avon, Grupa Maspex Wadowice, Kubuś, Medicover, Merlin.pl, CEDC, Bols, Cinema City, Wirtualna Polska, goforworld.com, Kompana Piwowarska, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Orange, Piotr i Paweł, Play, Śnieżka oraz Tchibo.
Tematyka | Liczba godzin |
---|---|
Wstęp | 13 |
Zajęcia integracyjne | 3 |
Internet nie kończy się na Facebooku – kanały komunikacji e-marketingowej i aktualne trendy | 5 |
Social media jako kanał aktywności marki – czy każda firma powinna tam być? | 5 |
Strategia obecności marki w internecie | 10 |
Planuj, działaj i osiągaj efekty – jak skutecznie stawiać sobie cele i dobierać do nich kanały oraz narzędzia e-marketingowe | 5 |
Czy wiesz, do kogo mówić – sposoby dobierania i docierania do grup docelowych | 5 |
Content design | 15 |
Jedno oko widzi, drugie czuje – o emocjach w skutecznej komunikacji | 5 |
Storytelling, czyli opowiadaj, nie sprzedawaj | 5 |
Twój mózg może więcej – techniki kreatywne | 5 |
Content is the king – warsztaty z budowania treści i prowadzenia komunikacji w poszczególnych kanałach social media | 20 |
Wybrane narzędzia marketingu internetowego | 40 |
Nie ma Cię na pierwszej stronie w Google? Nie istniejesz – rola pozycjonowania marki w wyszukiwarkach, zasady skutecznego SEO, warsztaty z optymalizacji treści | 10 |
Zarzuć sieć na klientów – prowadzenie i optymalizacja kampanii Google AdWords | 15 |
Od targetu do wyniku – kampanie reklamowe w social media | 10 |
Działaj i sprawdzaj – monitoring i analiza wyników działań reklamowych online | 5 |
Wizerunek marki w internecie | 15 |
Jak cię widzą – public relations w wydaniu online | 5 |
Kiedy mleko się rozlało – komunikacja kryzysowa w internecie | 5 |
Jak pisać, by chętnie czytali – warsztaty copywritingowe | 5 |
Współpraca z influencerami | 10 |
Nie bój się bloga – dlaczego warto współpracować z blogerami i jak to robić | 5 |
Dary losu to nie wszystko – formy współpracy z influencerami | 5 |
Budowa stron internetowych | 20 |
Użyteczna strona internetowa – Ty też możesz (i musisz) ją stworzyć – zasady i praktyka | 10 |
Pomyśl o użytkowniku – optymalizacja stron www | 10 |
BLOK – KOMPETENCJE KLUCZOWE (w systemie e-learning) – słuchacz samodzielnie wybiera 4 kompetencje kluczowe na bazie diagnozy Barometr Kompetencji Kluczowych | 40 |
|
|
Projekt i egzamin dyplomowy | 2 |
Liczba godzin łącznie | 185 |
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany programu studiów i liczby godzin (do 15%)
Co trzeci internauta przyznaje, że pod wpływem opinii influencera zdarzyło mu się kupić określony produkt. Warto wiedzieć, jak wykorzystać to na swoją korzyść. W jaki sposób współpracować z twórcami internetowymi, jakich zasad przestrzegać i ile to wszystko kosztuje – między innymi te zagadnienia poruszymy podczas zajęć i omówimy je na konkretnych przykładach.
Sandra Żochowska, Dyrektor Pionu PR i Social Media, Grupa Płodni.com
Rezerwuję miejsce