Tylko do 3o. września - 1 rata gratis i 0 zł za wpisowe!
Kierunek |
|
Rodzaj studiów |
|
Tryb studiów |
|
Język |
|
Czas trwania |
|
Data startu |
|
Opis Z badań wynika, że każdy z nas spędza w internecie średnio 6 godzin dziennie. Jeśli więc chcesz prowadzić skuteczne działania promocyjne i komunikacyjne dla swojej marki, nie możesz zaniedbywać kanałów online. Zapisz się na studia podyplomowe w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu w Szczecinie i odkryj świat social media oraz e-marketingu, ucząc się od praktyków. |
|
Aktualna zniżka |
|
Cena |
|
Rezerwuję miejsce
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu – Akademia Nauk Stosowanych to uczelnia, która oferuje nowoczesny program edukacyjny dostosowany do aktualnych potrzeb Słuchaczy i Pracodawców. Przygotowaliśmy dla Was wiele interesujących kierunków studiów podyplomowych wśród których nie mogło zabraknąć kierunku Social media i e-marketing.
Słuchacze kierunku studiów podyplomowych Social media i e-marketing zostaną zapoznani z najważniejszymi kanałami i narzędziami do komunikacji marketingowej w internecie. Specjaliści z doświadczeniem opowiedzą, jak skutecznie budować i realizować strategię obecności marki w internecie oraz wykorzystywać w tym celu dostępne metody i narzędzia. Słuchacze zostaną zapoznani z różnymi platformami w social mediach, które obecnie są najbardziej efektywne i popularne oraz dowiedzą się, jakie działania warto w ich obrębie podejmować.
Poza zaznajomieniem słuchaczy z mediami społecznościowymi, specjaliści przekażą wiedzę na temat skutecznego SEO oraz prowadzenia działań płatnych w wyszukiwarce Google (Google AdWords). Na zajęciach przeprowadzone zostaną warsztaty pod okiem praktyków, na których słuchacze dowiedzą się, jak budować angażujące treści i prowadzić komunikację w różnych kanałach, a także zostaną zapoznani z przydatnymi informacjami na temat tego, jak współpracować z influencerami i zarządzać sytuacjami kryzysowymi. Praktyczna wiedza przekazana na zajęciach obejmować będzie też metody dotyczące mierzenia efektywności podejmowanych działań zarówno w zakresie social mediów, jak i pozycjonowania stron (SEO) oraz kampanii płatnych.
Program studiów
Poniżej przedstawiony został dokładny program studiów na kierunku Social media i e-marketing.
BLOK WPROWADZAJĄCY. 15 godz.
- Zajęcia integracyjne. 5 godz.
- Internet nie kończy się na Facebooku – kanały komunikacji e-marketingowej i aktualne trendy. 5 godz.
- Social media jako kanał aktywności marki – czy każda firma powinna tam być? 5 godz.
BLOK I. STRATEGIA OBECNOŚCI MARKI W INTERNECIE. 10 godz.
- Planuj, działaj i osiągaj efekty – jak skutecznie stawiać sobie cele i dobierać do nich kanały oraz narzędzia e-marketingowe. 5 godz.
- Czy wiesz, do kogo mówić – sposoby dobierania i docierania do grup docelowych. 5 godz.
BLOK II. CONTENT DESIGN. 35 godz.
- Jedno oko widzi, drugie czuje – o emocjach w skutecznej komunikacji. 5 godz.
- Storytelling, czyli opowiadaj, nie sprzedawaj. 5 godz.
- Twój mózg może więcej – techniki kreatywne. 5 godz.
- Content is the king – warsztaty z budowania treści i prowadzenia komunikacji w poszczególnych kanałach social media. 20 godz.
BLOK III. WYBRANE NARZĘDZIA MARKETINGU INTERNETOWEGO. 40 godz.
- Nie ma Cię na pierwszej stronie w Google? Nie istniejesz – rola pozycjonowania marki w wyszukiwarkach, zasady skutecznego SEO, warsztaty z optymalizacji treści. 10 godz.
- Zarzuć sieć na klientów – prowadzenie i optymalizacja kampanii Google AdWords. 15 godz.
- Od targetu do wyniku – kampanie reklamowe w social media. 10 godz.
- Działaj i sprawdzaj – monitoring i analiza wyników działań reklamowych online. 5 godz.
BLOK IV. WIZERUNEK MARKI W INTERNECIE. 15 godz.
- Jak cię widzą – public relations w wydaniu online. 5 godz.
- Kiedy mleko się rozlało – komunikacja kryzysowa w internecie. 5 godz.
- Jak pisać, by chętnie czytali – warsztaty copywritingowe. 5 godz.
BLOK V. WSPÓŁPRACA Z INFLUENCERAMI. 10 godz.
- Nie bój się bloga – dlaczego warto współpracować z blogerami i jak to robić. 5 godz.
- Dary losu to nie wszystko – formy współpracy z influencerami. 5 godz.
BLOK VI. BUDOWA STRON INTERNETOWYCH. 20 godz.
- Użyteczna strona internetowa – Ty też możesz (i musisz) ją stworzyć – zasady i praktyka. 10 godz.
- Pomyśl o użytkowniku – optymalizacja stron www. 10 godz.
Łączna liczba godzin: 145 godz.
Uczelnia zastrzega prawo do możliwości wprowadzenia do 15% zmian w programie kierunku.
Blok kompetencji kluczowych – dla chętnych. Każdy Słuchacz może wybrać maksymalnie 2 moduły z poniższego zestawu, które zrealizuje samodzielnie w formie e-learningowej. Każdy zrealizowany i zaliczony moduł odpowiada realizacji dodatkowych 10 godz. i zostanie dodany do świadectwa ukończenia studiów podyplomowych.
- Autoprezentacja
- Efektywność osobista menedżera
- Komunikacja interpersonalna
- Kreatywność
- Zarządzanie zespołem
- Zarządzanie różnorodnością
Patron studiów na kierunku Social media i e-marketing
Studia podyplomowe na kierunku Social media i e-marketing realizowane są pod patronatem Grupy Płodni.com
Partnerem strategicznym kierunku jest Grupa Płodni.com, w skład której wchodzą Agencja Marketingowa Płodni.com oraz Agencja PR Wizerunkowo.com. Grupa Płodni.com realizuje kompleksowe działania z zakresu marketingu 360 i public relations dla największych marek. Wśród ich dotychczasowych klientów warto wymienić między innymi takie firmy, jak: Avon, Grupa Maspex Wadowice, Kubuś, Medicover, Merlin.pl, CEDC, Bols, Cinema City, Wirtualna Polska, goforworld.com, Kompania Piwowarska, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Orange, Piotr i Paweł, Play, Śnieżka oraz Tchibo.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Odwiedź stronę naszego partnera: plodni.com
Najważniejsze atuty kierunku Social media i e-marketing w ZPSB
Studia podyplomowe w ZPSB mają wiele zalet. Kierunek Social media i e-marketing niesie za sobą między innymi:
- Możliwość zapoznania się z mechanizmami, które odgrywają istotną rolę we współczesnym marketingu.
- Poznanie najnowszych trendów na temat tego, jak wykorzystywać social media do kreowania marki własnej, łącznie z przedstawieniem sposobów działania mechanizmów zwiększania zasięgów profili oraz sposobów budowania lojalnej i zaangażowanej grupy odbiorców.
- Możliwość zapoznania się z nowoczesnymi platformami społecznościowymi oraz ich potencjałem marketingowym i możliwościami, jakie niesie za sobą ich wykorzystywanie w biznesie.
- Udział w zajęciach prowadzonych przez specjalistów z renomowanej agencji marketingowej z wieloma sukcesami na koncie, Grupą Płodni.com.
- Możliwość zgłębienia tajników działań marketingowych w internecie skupionych nie tylko na mediach społecznościowych, ale także związanych z pozycjonowaniem stron i tworzeniem płatnych kampanii w Google.
- Udział w zajęciach prowadzonych online, co zapewnia dużą swobodę podczas nauki i łączenia studiów z innymi zobowiązaniami.
Dla kogo są studia podyplomowe na kierunku Social media i e-marketing?
Kierunek studiów podyplomowych Social media i e-marketing skierowany jest do osób, które mają już wyższe wykształcenie na dowolnym poziomie (licencjat, inżynier, magister) i chcą się dalej rozwijać. Ten kierunek został przygotowany z myślą o osobach, które mają już doświadczenie w branży marketingowej i chcą poszerzyć i uaktualnić swoją wiedzę, a także o tych, którzy planują zmienić swoją ścieżkę kariery na ten kierunek.
Podyplomowe studia w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu to doskonała opcja dla każdego, kto chce zdobyć aktualną wiedzę z innowacyjnych i bardzo dynamicznie rozwijających się dziedzin, do których bez wątpienia można zaliczyć marketing internetowy.
Korzyści dla słuchaczy
Kierunek Social media i e-marketing na studiach podyplomowych w ZPSB to liczne korzyści, wśród których warto wymienić:
- Bezpłatny dostęp do bibliotek cyfrowych ibuk Libra oraz Biblio Ebookpoint (dawniej NASBI).
- Stały dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie e-learningowej uczelni oraz platformie z kursami otwartymi Navoica.pl.
- Możliwość nawiązania kontaktów poprzez uczestnictwo w licznych spotkaniach branżowych.
- Bezpłatny dostęp do pełnego pakietu Microsoft Office 365 (dostęp do skrzynki pocztowej o pojemności 100 GB, najnowsze wersje programów z pakietu MS Office: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Teams, Forms itp., możliwość instalacji na 5 komputerach PC lub Mac, 5 tabletach lub smartfonach, edycję i współdzielenie dokumentów dzięki aplikacjom Office Online oraz Microsoft SharePoint, przechowywanie i udostępnianie plików dzięki nieograniczonej przestrzeni dyskowej usługi OneDrive).
- Wygodny plan zajęć, który pozwala na swobodne łączenie nauki z życiem prywatnym i zawodowym.
Co trzeci internauta przyznaje, że pod wpływem opinii influencera zdarzyło mu się kupić określony produkt. Warto wiedzieć, jak wykorzystać to na swoją korzyść. W jaki sposób współpracować z twórcami internetowymi, jakich zasad przestrzegać i ile to wszystko kosztuje – między innymi te zagadnienia poruszymy podczas zajęć i omówimy je na konkretnych przykładach.
Sandra Żochowska, Dyrektor Pionu PR i Social Media, Grupa Płodni.com
Organizacja studiów Social media i e-marketing w ZPSB
W ZPSB kładziemy duży nacisk na możliwości rozwoju przez naszych słuchaczy. Zależy nam na tym, aby mieli oni czas na swoje pasje i zainteresowania oraz życie prywatne. Dlatego na kierunku Social media i e-marketing zajęcia odbywają się tylko w piątki i soboty, z wykorzystaniem aplikacji MS Teams w następujących godzinach:
- piątki w godzinach od 16:30 do 20:30,
- soboty w godzinach od 9:00 do 17:00.
Powyższy układ planu zapewnia słuchaczom ZPSB wolne niedziele. Dzięki temu mają oni czas nie tylko na naukę, ale na rozwój swoich pasji i zainteresowań oraz życie prywatne.
Warunki ukończenia studiów podyplomowych
Aby ukończyć studia podyplomowe na kierunku Social media i e-marketing, słuchacze muszą:
- mieć minimum 80% obecności na zajęciach,
- uzyskać pozytywny wynik z egzaminu, który przeprowadzany jest za pośrednictwem platformy e-learningowej,
- uzyskać pozytywny wynik z prezentacji projektu dyplomowego
Sprawdź, jakie inne kierunki na studiach podyplomowych Zachodniopomorska Szkoła Biznesu przygotowała dla swoich słuchaczy.