Social media i e-marketing

Jeszcze możesz dołączyć do grupy!

 
Kierunek
  • Social media i e-marketing
Rodzaj studiów
  • Podyplomowe
Tryb studiów
  • Online
Język
  • Polski
Czas trwania
  • 1 rok
Data startu
  • Październik 2023
Opis
Z badań wynika, że każdy z nas spędza w internecie średnio 6 godzin dziennie. Jeśli więc chcesz prowadzić skuteczne działania promocyjne i komunikacyjne dla swojej marki, nie możesz zaniedbywać kanałów online. Zapisz się na studia podyplomowe w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu w Szczecinie i odkryj świat social media oraz e-marketingu, ucząc się od praktyków.
Aktualna zniżka
  • Jeszcze możesz dołączyć do grupy!
Cena
  • Już od 530 zł!

 

Rezerwuję miejsce

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu – Akademia Nauk Stosowanych to uczelnia, która oferuje nowoczesny program edukacyjny dostosowany do aktualnych potrzeb Słuchaczy i Pracodawców. Przygotowaliśmy dla Was wiele interesujących kierunków studiów podyplomowych wśród których nie mogło zabraknąć kierunku Social media i e-marketing.Słuchacze kierunku studiów podyplomowych Social media i e-marketing zostaną zapoznani z najważniejszymi kanałami i narzędziami do komunikacji marketingowej w internecie. Specjaliści z doświadczeniem opowiedzą, jak skutecznie budować i realizować strategię obecności marki w internecie oraz wykorzystywać w tym celu dostępne metody i narzędzia. Słuchacze zostaną zapoznani z różnymi platformami w social mediach, które obecnie są najbardziej efektywne i popularne oraz dowiedzą się, jakie działania warto w ich obrębie podejmować. 

Poza zaznajomieniem słuchaczy z mediami społecznościowymi, specjaliści przekażą wiedzę na temat skutecznego SEO oraz prowadzenia działań płatnych w wyszukiwarce Google (Google AdWords). Na zajęciach przeprowadzone zostaną warsztaty pod okiem praktyków, na których słuchacze dowiedzą się, jak budować angażujące treści i prowadzić komunikację w różnych kanałach, a także zostaną zapoznani z przydatnymi informacjami na temat tego, jak współpracować z influencerami i zarządzać sytuacjami kryzysowymi. Praktyczna wiedza przekazana na zajęciach obejmować będzie też metody dotyczące mierzenia efektywności podejmowanych działań zarówno w zakresie social mediów, jak i pozycjonowania stron (SEO) oraz kampanii płatnych. 

Program studiów

Poniżej przedstawiony został dokładny program studiów na kierunku Social media i e-marketing.

BLOK WPROWADZAJĄCY. 15 godz.

  • Zajęcia integracyjne. 5 godz.
  • Internet nie kończy się na Facebooku – kanały komunikacji e-marketingowej i aktualne trendy. 5 godz.
  • Social media jako kanał aktywności marki – czy każda firma powinna tam być? 5 godz.

BLOK I. STRATEGIA OBECNOŚCI MARKI W INTERNECIE. 10 godz.

  • Planuj, działaj i osiągaj efekty – jak skutecznie stawiać sobie cele i dobierać do nich kanały oraz narzędzia e-marketingowe. 5 godz.
  • Czy wiesz, do kogo mówić – sposoby dobierania i docierania do grup docelowych. 5 godz.

 

BLOK II. CONTENT DESIGN. 35 godz.

  • Jedno oko widzi, drugie czuje – o emocjach w skutecznej komunikacji. 5 godz.
  • Storytelling, czyli opowiadaj, nie sprzedawaj. 5 godz.
  • Twój mózg może więcej – techniki kreatywne. 5 godz.
  • Content is the king – warsztaty z budowania treści i prowadzenia komunikacji w poszczególnych kanałach social media. 20 godz.

 

BLOK III. WYBRANE NARZĘDZIA MARKETINGU INTERNETOWEGO.  40 godz.

  • Nie ma Cię na pierwszej stronie w Google? Nie istniejesz – rola pozycjonowania marki w wyszukiwarkach, zasady skutecznego SEO, warsztaty z optymalizacji treści. 10 godz.
  • Zarzuć sieć na klientów – prowadzenie i optymalizacja kampanii Google AdWords. 15 godz.
  • Od targetu do wyniku – kampanie reklamowe w social media. 10 godz.
  • Działaj i sprawdzaj – monitoring i analiza wyników działań reklamowych online. 5 godz.

 

BLOK IV. WIZERUNEK MARKI W INTERNECIE. 15 godz.

  • Jak cię widzą – public relations w wydaniu online. 5 godz.
  • Kiedy mleko się rozlało – komunikacja kryzysowa w internecie. 5 godz.
  • Jak pisać, by chętnie czytali – warsztaty copywritingowe. 5 godz.

 

BLOK V. WSPÓŁPRACA Z INFLUENCERAMI. 10 godz.

  • Nie bój się bloga – dlaczego warto współpracować z blogerami i jak to robić. 5 godz.
  • Dary losu to nie wszystko – formy współpracy z influencerami. 5 godz.

 

BLOK VI. BUDOWA STRON INTERNETOWYCH. 20 godz.

  • Użyteczna strona internetowa – Ty też możesz (i musisz) ją stworzyć – zasady i praktyka. 10 godz.
  • Pomyśl o użytkowniku – optymalizacja stron www. 10 godz.

Łączna liczba godzin: 145 godz.

Uczelnia zastrzega prawo do możliwości wprowadzenia do 15% zmian w programie kierunku.

Blok kompetencji kluczowych – dla chętnych. Każdy Słuchacz może wybrać maksymalnie 2 moduły z poniższego zestawu, które zrealizuje samodzielnie w formie e-learningowej. Każdy zrealizowany i zaliczony moduł odpowiada realizacji dodatkowych 10 godz. i zostanie dodany do świadectwa ukończenia studiów podyplomowych.

  1. Autoprezentacja
  2. Efektywność osobista menedżera
  3. Komunikacja interpersonalna
  4. Kreatywność
  5. Zarządzanie zespołem
  6. Zarządzanie różnorodnością

Patron kierunku

Partnerem strategicznym kierunku są Płodni, agencja kreatywnego marketingu, specjalizująca się w takich działaniach, jak social media, influencer marketing, SEM, SEO, wielokanałowe kampanie, kreacja czy PR. Chcesz dowiedzieć się więcej? Odwiedź stronę naszego partnera: plodni.com

Najważniejsze atuty kierunku


Studia podyplomowe w ZPSB mają wiele zalet. Kierunek Social media i e-marketing niesie za sobą między innymi:

  • Możliwość zapoznania się z mechanizmami, które odgrywają istotną rolę we współczesnym marketingu. 
  • Poznanie najnowszych trendów na temat tego, jak wykorzystywać social media do kreowania marki własnej, łącznie z przedstawieniem sposobów działania mechanizmów zwiększania zasięgów profili oraz sposobów budowania lojalnej i zaangażowanej grupy odbiorców. 
  • Możliwość zapoznania się z nowoczesnymi platformami społecznościowymi oraz ich potencjałem marketingowym i możliwościami, jakie niesie za sobą ich wykorzystywanie w biznesie. 
  • Udział w zajęciach prowadzonych przez specjalistów z renomowanej agencji marketingowej z wieloma sukcesami na koncie, Grupą Płodni.com.
  • Możliwość zgłębienia tajników działań marketingowych w internecie skupionych nie tylko na mediach społecznościowych, ale także związanych z pozycjonowaniem stron i tworzeniem płatnych kampanii w Google. 
  • Udział w zajęciach prowadzonych online, co zapewnia dużą swobodę podczas nauki i łączenia studiów z innymi zobowiązaniami. 

Dla kogo są studia podyplomowe Social media i e-marketing?


Kierunek studiów podyplomowych Social media i e-marketing skierowany jest do osób, które mają już wyższe wykształcenie na dowolnym poziomie (licencjat, inżynier, magister) i chcą się dalej rozwijać. Ten kierunek został przygotowany z myślą o osobach, które mają już doświadczenie w branży marketingowej i chcą poszerzyć i uaktualnić swoją wiedzę, a także o tych, którzy planują zmienić swoją ścieżkę kariery na ten kierunek. 

Podyplomowe studia w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu to doskonała opcja dla każdego, kto chce zdobyć aktualną wiedzę z innowacyjnych i bardzo dynamicznie rozwijających się dziedzin, do których bez wątpienia można zaliczyć marketing internetowy. 

Korzyści dla słuchaczy


Kierunek Social media i e-marketing na studiach podyplomowych w ZPSB to liczne korzyści, wśród których warto wymienić:

  • Bezpłatny dostęp do bibliotek cyfrowych ibuk Libra oraz Biblio Ebookpoint (dawniej NASBI).
  • Stały dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie e-learningowej uczelni oraz platformie z kursami otwartymi Navoica.pl.
  • Możliwość  nawiązania kontaktów poprzez uczestnictwo w licznych spotkaniach branżowych.
  • Bezpłatny dostęp do pełnego pakietu Microsoft Office 365 (dostęp do skrzynki pocztowej o pojemności 100 GB, najnowsze wersje programów z pakietu MS Office: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Teams, Forms itp., możliwość instalacji na 5 komputerach PC lub Mac, 5 tabletach lub smartfonach, edycję i współdzielenie dokumentów dzięki aplikacjom Office Online oraz Microsoft SharePoint, przechowywanie i udostępnianie plików dzięki nieograniczonej przestrzeni dyskowej usługi OneDrive).
  • Wygodny plan zajęć, który pozwala na swobodne łączenie nauki z życiem prywatnym i zawodowym.

Plodni.com_Sandra_ŻochowskaCo trzeci internauta przyznaje, że pod wpływem opinii influencera zdarzyło mu się kupić określony produkt. Warto wiedzieć, jak wykorzystać to na swoją korzyść. W jaki sposób współpracować z twórcami internetowymi, jakich zasad przestrzegać i ile to wszystko kosztuje – między innymi te zagadnienia poruszymy podczas zajęć i omówimy je na konkretnych przykładach. 

Sandra Żochowska, Dyrektor Pionu PR i Social Media, Grupa Płodni.com

Organizacja studiów


W ZPSB kładziemy duży nacisk na możliwości rozwoju przez naszych słuchaczy. Zależy nam na tym, aby mieli oni czas na swoje pasje i zainteresowania oraz życie prywatne. Dlatego na kierunku Social media i e-marketing zajęcia odbywają się tylko w piątki i soboty, z wykorzystaniem aplikacji MS Teams w następujących godzinach:

  • piątki w godzinach od 16:30 do 20:30,
  • soboty w godzinach od 9:00 do 17:00.

Powyższy układ planu zapewnia słuchaczom ZPSB wolne niedziele. Dzięki temu mają oni czas nie tylko na naukę, ale na rozwój swoich pasji i zainteresowań oraz życie prywatne. 

Warunki ukończenia studiów


Aby ukończyć studia podyplomowe na kierunku Social media i e-marketing, słuchacze muszą: 

  • mieć minimum 80% obecności na zajęciach,
  • uzyskać pozytywny wynik z egzaminu, który przeprowadzany jest za pośrednictwem platformy e-learningowej,
  • uzyskać pozytywny wynik z prezentacji projektu dyplomowego

 

Sprawdź, jakie inne kierunki na studiach podyplomowych Zachodniopomorska Szkoła Biznesu przygotowała dla swoich słuchaczy.