Informacje organizacyjne

  • Rekrutacja na wszystkie szkolenia i kursy prowadzona jest zgodnie z harmonogramem szkoleń.
  • Rekrutacja odbywa się elektronicznie na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego dostępnego przy opisie szkolenia.
  • Płatność za szkolenie/kurs powinna być dokonana przelewem przed jego rozpoczęciem. Tytuł przelewu powinien zawierać:
    • imię i nazwisko Uczestnika
    • tytuł szkolenia/kursu

Numer konta bankowego:

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu Wydział w Gryficach

21 1240 3842 1111 0000 3081 9544

  • Na prośbę zainteresowanych osób, ZPSB wystawia faktury VAT. Zgłoszenie wystawienia faktury powinno zawierać:
    • dane adresowe nabywcy oraz odbiorcy faktury
    • imię i nazwisko Uczestnika
    • tytuł szkolenia/kursu

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu
Wydział w Gryficach
ul. Piłsudskiego 34
72-300 Gryfice

tel. 38 77 098
e-mail: gryfice@zpsb.pl

  • W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu/kursie, zwrot dokonanej płatności możliwy jest po przesłaniu pisemnego wniosku, zawierającego:
    • dane adresowe płatnika
    • numer konta bankowego, z którego dokonano wpłaty
    • imię i nazwisko Uczestnika, którego dotyczy zwrot
    • tytuł szkolenia/kursu
  • Uczestnikowi, który zrezygnuje ze szkolenia/kursu później niż 3 dni robocze przed realizacją szkolenia/kursu, nie przysługuje zwrot opłaty za szkolenie/kurs.
  • W sytuacji, gdy szkolenie/kurs zostaje odwołane przez ZPSB, Uczestnikowi przysługuje zwrot całej opłaty za szkolenie/kurs.
  • Po zakończonym szkoleniu uczestnicy otrzymują zaświadczenie wystawione przez Organizatora.
  • Tutaj możesz zapoznać się z Polityką bezpieczeństwa danych osobowych w ZPSB