- Rekrutacja na wszystkie szkolenia i kursy prowadzona jest zgodnie z harmonogramem szkoleń.
- Rekrutacja odbywa się elektronicznie na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego dostępnego przy opisie szkolenia.
- Płatność za szkolenie/kurs powinna być dokonana przelewem przed jego rozpoczęciem. Tytuł przelewu powinien zawierać:
- imię i nazwisko Uczestnika
- tytuł szkolenia/kursu
Numer konta bankowego:
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu Wydział w Gryficach
21 1240 3842 1111 0000 3081 9544
- Na prośbę zainteresowanych osób, ZPSB wystawia faktury VAT. Zgłoszenie wystawienia faktury powinno zawierać:
- dane adresowe nabywcy oraz odbiorcy faktury
- imię i nazwisko Uczestnika
- tytuł szkolenia/kursu
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu
Wydział w Gryficach
ul. Piłsudskiego 34
72-300 Gryfice
tel. 38 77 098
e-mail: gryfice@zpsb.pl
- W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu/kursie, zwrot dokonanej płatności możliwy jest po przesłaniu pisemnego wniosku, zawierającego:
- dane adresowe płatnika
- numer konta bankowego, z którego dokonano wpłaty
- imię i nazwisko Uczestnika, którego dotyczy zwrot
- tytuł szkolenia/kursu
- Uczestnikowi, który zrezygnuje ze szkolenia/kursu później niż 3 dni robocze przed realizacją szkolenia/kursu, nie przysługuje zwrot opłaty za szkolenie/kurs.
- W sytuacji, gdy szkolenie/kurs zostaje odwołane przez ZPSB, Uczestnikowi przysługuje zwrot całej opłaty za szkolenie/kurs.
- Po zakończonym szkoleniu uczestnicy otrzymują zaświadczenie wystawione przez Organizatora.
- Tutaj możesz zapoznać się z Polityką bezpieczeństwa danych osobowych w ZPSB