Rekrutacja

Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą i chcesz rozpocząć naukę w ZPSB, skontaktuj się z nami telefonicznie (91 57 82 212) lub mailowo (stargard@zpsb.pl). Z naszej strony możesz liczyć na pełen profesjonalizm i doradztwo.


Zapisanie się na studia I stopnia w ZPSB to nic trudnego! Poniżej krótka instrukcja postępowania.

1. Wybierasz interesujący Cię kierunek studiów, wypełnij formularz rezerwacji miejsca na studiach, a później podstępuj zgodnie z informacjami, jakie dostaniesz w naszych wiadomościach.
2. Zgodnie z informacjami, jakie do Ciebie wysłaliśmy, teraz masz czas na zebranie wszystkich dokumentów. W takim komplecie muszą się znaleźć:

  • wypełnione podanie lub formularz rekrutacji online
  • świadectwo maturalne
  • świadectwo ukończenia szkoły średniej (dla „nowej matury”)
  • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (w przypadku osób z przyznaną rentą)
  • potwierdzenie uregulowania opłaty wpisowej (poza okresem promocyjnym)
  • zdjęcia
    • jedno zdjęcie legitymacyjne w stroju wizytowym
    • zdjęcie w postaci elektronicznej do Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (na płycie CD, format JPG, wymiary: 300×375 pikseli, maksymalny rozmiar pliku: 50 kilobajtów, można również przesłać mailowo)
3. Prześlij zeskanowany komplet dokumentów na adres e-mail : stargard@zpsb.pl
4. Czekasz na decyzję Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej. O wyniku zostaniesz poinformowany pisemnie.

Kontakt

Zastanawiasz się nad wyborem studiów? Masz pytania odnośnie procesu rekrutacji? Chętnie na nie odpowiemy.

Biuro Rekrutacji (Dziekanat)
Wydział w Stargardzie (Agnieszka Dębińska)
Adres: ul. Park 3 Maja 2, 73-110 Stargard, parter
tel. 91 57 82 212
e-mail: stargard@zpsb.pl

Godziny otwarcia Biura Rekrutacji ZPSB:
Poniedziałek nieczynne
Wtorek – piątek: 8:00-16:00
Soboty i niedziele zjazdowe: 8:30-14.00