Krok po kroku

Zapisanie się na studia I stopnia w ZPSB to nic trudnego! Poniżej krótka instrukcja postępowania.

  1. Wybierasz interesujący Cię kierunek studiów, wypełnij formularz rezerwacji miejsca na studiach, a później podstępuj zgodnie z informacjami, jakie dostaniesz w naszych wiadomościach.
  2. Zgodnie z informacjami, jakie do Ciebie wysłaliśmy, teraz masz czas na zebranie wszystkich dokumentów. W takim komplecie muszą się znaleźć:
    • wypełnione podanie lub formularz rekrutacji online
    • świadectwo maturalne
    • świadectwo ukończenia szkoły średniej (dla „nowej matury”)
    • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (w przypadku osób z przyznaną rentą)
    • potwierdzenie uregulowania opłaty wpisowej (poza okresem promocyjnym)
    • zdjęcia
      • jedno zdjęcie legitymacyjne w stroju wizytowym
      • zdjęcie w postaci elektronicznej do Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (na płycie CD, format JPG, wymiary: 300×375 pikseli, maksymalny rozmiar pliku: 50 kilobajtów, można również przesłać mailowo)
  3. Prześlij zeskanowany komplet dokumentów na adres e-mail : stargard@zpsb.pl
  4. Czekasz na decyzję Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej. O wyniku zostaniesz poinformowany pisemnie.