Kierunek |
|
Rodzaj studiów |
|
Tryb studiów |
|
Język |
|
Czas trwania |
|
Data startu |
|
Opis Celem studiów jest kształtowanie i rozwój kompetencji menedżerskich i sprzedażowych niezbędnych do skutecznego i efektywnego zarządzania strukturami sprzedażowymi organizacji. |
|
Aktualna zniżka |
|
Cena |
|
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu – Akademia Nauk Stosowanych to uczelnia, która oferuje nowoczesny program edukacyjny dostosowany do aktualnych potrzeb Słuchaczy i Pracodawców. Przygotowaliśmy dla Was wiele interesujących kierunków studiów podyplomowych.
Studiuj taniej nawet o 1750 zł!
Zapisz się do 31.05 i skorzystaj z promocji!
Cel studiów i adresaci
Komunikacja z klientami i działania sprzedażowe to podstawa funkcjonowania każdej firmy. Jednocześnie, współczesny menedżer sprzedaży, to formalny lider zespołu, za którym pójdą pracownicy bez względu na poziom wyzwań. To trudne i obszerne pole działalności, które wymaga znajomości funkcjonowania rynku, specyficznej wiedzy i właściwych technik. Tymczasem współczesny biznes i klient szybko się zmieniają, a w marketingu pojawiają się nowe techniki i innowacje. Każdy, kto chce lub musi zajmować się klientami i sprzedażą, musi postawić na własny rozwój i edukację. Studia na kier. Menedżer sprzedaży przygotowują do profesjonalnego pełnienia roli menedżera sprzedaży w firmie. Adresatami studiów są:
- osoby zainteresowane samorozwojem w obszarze sprzedaży i marketingu;
- osoby pracujące w dziale sprzedaży (lub innym dziale firmy wymagającym kontaktu z klientem),
- osoby aspirujące do objęcia stanowisk kierowniczych działów sprzedażowo-marketingowych, działów obsługi klienta, działów zakupu,
- przedsiębiorców i innych osób na co dzień zajmujących się strategiami sprzedaży, pozyskiwaniem nowych rynków zbytu, pozyskiwaniem klientów i budowaniem relacji z nimi.
Atuty kierunku
- aktualna tematyka, dobrze przygotowany program
- wykładowcy – branżowi eksperci z dużym doświadczeniem praktycznym
- wszystkie zajęcia o angażującym, praktycznym i warsztatowym charakterze, bez względu na to, czy odbywają się on-line, czy na sali wykładowej
- możliwość korzystania z materiałów dydaktycznych za pośrednictwem platformy e-learningowej;
- dobra organizacja zajęć, średnio 2 zjazdy w miesiącu, harmonogram zajęć niezmienny, ustalony dla całego okresu studiów
Program studiów
- Blok podstawowych kompetencji menedżerskich (30 godzin)
- Efektywność osobista menedżera
- Przywództwo i motywowanie
- Zarządzanie różnorodnością
- Blok: Rynek, strategie i procesy sprzedaży (50 godzin)
- Marketing strategiczny – marketing i sprzedaż 3.0
- Badania rynkowe w sprzedaży
- Organizacja sprzedaży (Struktury sprzedaży – tworzenie, rozwój, zarządzanie)
- Procesy i projekty w sprzedaży. Wykorzystanie baz danych.
- Social media w sprzedaży
- Blok: Negocjacje i techniki sprzedaży (40 godzin)
- Negocjacje i techniki handlowe
- Skuteczna rozmowa sprzedażowa
- Blok: Zarządzanie zespołem sprzedażowym (40 godzin)
- Tworzenie zespołu sprzedażowego
- Rozwój zespołu sprzedażowego
- Menedżer zespołu sprzedażowego (leadership, wspieranie, rozwiązywanie konfliktów)
- Blok obieralny (10 godzin)
- Do wyboru:
- Etykieta w biznesie
- E-commerce
- Efektywna rozmowa sprzedażowa
- Do wyboru:
Łączna liczba godz.: 170
Organizacja studiów podyplomowych
Hybryda – Studia podyplomowe realizowane są w trybie weekendowym, stacjonarnie w siedzibie Wydziału oraz on-line (maksymalnie 40% zajęć) za pośrednictwem platformy MS Teams (tzn z bezpośrednim udziałem wykładowcy), średnio 2 razy w miesiącu, w soboty lub niedziele: od godz. 9.00 do 17.00 (łącznie 10 godz. dydakt./zjazd).
Kariera po studiach
Absolwenci studiów posiadają kompetencje nowoczesnego menedżera sprzedaży – znają reguły i zasady rządzące współczesną sprzedażą, potrafią diagnozować, projektować oraz stosować nowoczesne metody i techniki zarządzania, potrafią budować skuteczne kanały sprzedaży i kierować zespołem.
Absolwenci studiów wykorzystują swoje kompetencje:
- w pracy w charakterze specjalisty w dziale sprzedaży (lub innym dziale firmy wymagającym kontaktu z klientem),
- na stanowiskach kierowniczych działów sprzedażowo-marketingowych, działów obsługi klienta, działów zakupu,
- w roli przedsiębiorcy lub inne osoby na co dzień zajmującej się strategiami sprzedaży, pozyskiwaniem nowych rynków zbytu, pozyskiwaniem klientów i budowaniem relacji z nimi.
Warunki ukończenia studiów
- Egzamin końcowy w formie pytań testowych na platformie e-learnigowej Moodle
- Dodatkowo – dla chętnych egzamin praktyczny składający się z jednego trzech elementów:
-
- Rozmowa sprzedażowa
- Expose – przed zespołem sprzedażowym
- Rozmowa z pracownikiem (motywująca/korygująca/aktywizująca/rozmowy kadrowe)
- Słuchacz decydujący się na dodatkowy egzamin praktyczny uzyska – oprócz świadectwa ukończenia studiów podyplomowych – certyfikat skutecznego handlowca.
- Warunek dopuszczenia do egzaminu końcowego: minimum 80% obecności na zajęciach.
Liderzy kierunku
Piotr Juszyński
Olga Bujanowska