Oferta pracy – Specjalista ds. obsługi klientów polskich i zagranicznych

Specjalista ds. obsługi klientów polskich i zagranicznych

Lokalizacja: Warszawa ( praca w biurze ) lub Cała Polska ( praca w domu )

Obszar / Dział: Sprzedaż i marketing.

Homeglobal.com to serwis, który pomaga rozwinąć karierę w branży sprzedaży bezpośredniej.

Dzięki globalnemu zasięgowi i współpracy z polskimi oraz zagranicznymi firmami, homeglobal.com daje szansę na imponujące zarobki minimum od 2,500 do nawet 10,000 zł miesięcznie.

Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń online, aby mogli osiągać swoje cele.

Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom, opierając się na sieci współpracowników zdalnych, którzy pracują w elastycznych godzinach bez potrzeby wychodzenia z domu.

Współpracuj z nami, zarabiaj duże pieniądze i podnoś swoje kwalifikacje zawodowe stacjonarnie lub online.

 

GWARANTUJEMY CI 8 PODSTAWOWYCH KORZYŚCI:

  • Atrakcyjne i stabilne warunki współpracy – stawka godzinowa oraz przejrzysty, bogaty system prowizyjny;
  • W pełni zdalne szkolenie wstępne bez konieczności przyjazdu do siedziby firmy oraz regularne, profesjonalne szkolenia sprzedażowe online z dedykowanym trenerem;
  • Ciągłe wsparcie szefa Twojej grupy oraz nieustanny kontakt online z nim;
  • Elastyczny czas pracy z uwzględnieniem Twoich preferencji;
  • Szerokie pole rozwoju zawodowego oraz możliwość awansu w strukturach firmy;
  • Możliwość objęcia prywatną opieką medyczną Medicover oraz karta Multisport;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w innowacyjnym modelu współpracy w firmie o globalnym zasięgu;
  • Oszczędzamy Twój czas i pieniądze – nie musisz nigdzie dojeżdżać i to my dostarczymy Ci niezbędny sprzęt oraz narzędzia do pracy.

5 PODSTAWOWYCH ZADAŃ TO:

  • Kontakt z klientem który zamówił już produkt z reklam internetowych, prasowych lub telewizyjnych;
  • Wsparcie w bieżącej obsłudze klienta i realizacja zamówień;
  • Dbałość o relację z klientami i udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;
  • Pełnienie roli doradcy w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb;
  • Kształtowanie dobrego wizerunku firmy.

NASZE OCZEKIWANIA WZGLĘDEM CIEBIE TO :

  • Znajomość języka obcego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację;
  • Komunikatywność, energiczność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych;
  • Miły głos, nienaganna dykcja oraz wysoka kultura osobista;
  • Doświadczenie w sprzedaży produktów reklamowanych w mediach masowych i telefonicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.

WYMAGANIA TECHNICZNE DLA PRACY Z DOMU :

  • Posiadanie szybkiego i stabilnego łącza internetowego;
  • Miejsce w domu umożliwiające dogodne warunki do pracy.

Jeżeli czujesz, że jest to praca dla Ciebie, nie wahaj się, aplikuj! 🙂

http://career.homeglobal.com/cp/j/6944/s/358/specjalista-ds-obslugi-klientow-zagranicznych

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami.