Polska Izba Przemysłu Targowego zaprasza wszystkich studentów do wzięcia udziału w konkursie “Targi 4.0”. Do wygrania są atrakcyjne nagrody!
Celem konkursu “Targi 4.0” jest szeroko rozumiana promocja targów i zachęcenie studentów szkół wyższych w Polsce do wspólnego świętowania i udziału w Światowej Kampanii UFI (Światowe Stowarzyszenie Przemysłu Targowego) Global Exhibitions Day 2019.
Temat przewodni konkursu to „Targi 4.0”. Zadaniem uczestników jest przygotowanie referatu lub spotu promocyjnego albo prezentacji multimedialnej na jeden z dziesięciu tematów:
- Wizja targów 2030
- Nie tylko marketing – targi jako droga rozwoju biznesu firmy
- Targi dają więcej – korzyści z udziału w targach
- Event w wielu wymiarach – cecha współczesnych targów
- Nowe media w służbie targów
- Neuromarketing na targach
- Najnowsze technologie wykorzystywane na targach.
- Promocja idei targów
- Ekspozycja (stoisko targowe) przyszłości
- Global Exhibitions Day – koncepcja promocji święta przemysłu wystawienniczego na rok 2020
Prace konkursowe należy wysłać do dnia 15 marca 2019 r. na adres Organizatora Konkursu (szczegóły w Regulaminie Konkursu)
Nagrodami w konkursie “Targi 4.0” są:
- stypendium o całkowitej wartości 3 000 zł netto,
- tablet o wartości 500 zł netto,
- oraz nagrody rzeczowe o maksymalnej wartości 300 zł netto.
Laureaci Konkursu zostaną zaproszeni do zaprezentowania swoich prac konkursowych na imprezie promującej targi oraz do udziału w wydarzeniach związanych z promocją Światowego Dnia Targów – Global Exhibitions Day 2019 (GED19).
Projekt realizowany jest w ramach kampanii promującej przemysł wystawienniczy w Polsce oraz w związku z obchodami Światowego Dnia Targów (Global Exhibitions Day), który w 2019 r. obchodzony będzie w dniu 5 czerwca.
Więcej informacji na stronie organizatora Konkursu.