Oferta pracy – Specjalista ds. HR

Fundusz Pomerania poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. HR

ZAKRES ZADAŃ:

  • utworzenie systemu ocen pracowniczych (określenie m.in. celów, zasad, kryteriów, technik);
  • utworzenie procedur ocen pracowniczych;
  • wdrożenie procesu ocen pracowniczych;
  • możliwość tworzenia programów rozwojowych pracowników;
  • wsparcie merytoryczne kadry zarządzającej;

OCZEKUJEMY:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 3 letnie (doświadczenie w branży HR będzie dodatkowym atutem);
  • wykształcenie wyższe, kierunkowe;
  • znajomość narzędzi HR w tym ocen pracowniczych;
  • odpowiedzialność, zaangażowanie;
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne;

OFERUJEMY:

  • praca w miłej i przyjaznej atmosferze;
  • wynagrodzenie w formie ryczałtu, za miesiąc;
  • elastyczny czas pracy (wymagane do 4h w tygodniu);
  • zatrudnienie dla osoby fizycznej;
  • umowę zlecenie na okres 12 miesięcy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV+ list motywacyjny na adres: praca@funduszpomerania.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.