Fundusz Pomerania poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. HR
ZAKRES ZADAŃ:
- utworzenie systemu ocen pracowniczych (określenie m.in. celów, zasad, kryteriów, technik);
- utworzenie procedur ocen pracowniczych;
- wdrożenie procesu ocen pracowniczych;
- możliwość tworzenia programów rozwojowych pracowników;
- wsparcie merytoryczne kadry zarządzającej;
OCZEKUJEMY:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 3 letnie (doświadczenie w branży HR będzie dodatkowym atutem);
- wykształcenie wyższe, kierunkowe;
- znajomość narzędzi HR w tym ocen pracowniczych;
- odpowiedzialność, zaangażowanie;
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne;
OFERUJEMY:
- praca w miłej i przyjaznej atmosferze;
- wynagrodzenie w formie ryczałtu, za miesiąc;
- elastyczny czas pracy (wymagane do 4h w tygodniu);
- zatrudnienie dla osoby fizycznej;
- umowę zlecenie na okres 12 miesięcy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV+ list motywacyjny na adres: praca@funduszpomerania.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.