Digital Marketing Manager
Tryb studiów Zaoczne |
|
Język wykładowy Polski |
|
Start studiów Październik 2024 |
|
Uzyskany tytuł Świadectwo ukończeniastudiów podyplomowych |
|
Czas trwania 1 rok |
TO KIERUNEK DLA CIEBIE, JEŚLI:
■ | masz wyższe wykształcenie i interesujesz się marketingiem cyfrowym, e-commerce oraz mediami społecznościowymi, |
■ | chcesz zdobyć aktualną wiedzę i praktyczne umiejętności do skutecznego planowania i monitorowania strategii marketingowych online, |
■ | cenisz elastyczność programu, który odpowiada na zmieniające się potrzeby rynku i nowoczesne trendy w digital marketingu, |
■ | interesuje Cię analiza danych cyfrowych, SEO i budowanie trwałych relacji z klientami online. |
KARIERA PO STUDIACH
Praca jako Digital Marketing Manager: odpowiedzialność za strategie marketingowe i kampanie reklamowe, zarządzanie budżetem i zespołem marketingowym. | |
Specjalista ds. SEO: optymalizacja treści i pozycjonowanie stron internetowych, analiza efektywności działań SEO. | |
Ekspert ds. analizy danych cyfrowych: interpretacja danych, tworzenie raportów i rekomendacji marketingowych na ich podstawie. | |
Social Media Manager: zarządzanie profilami firmowymi na platformach społecznościowych, tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji. | |
Specjalista ds. e-commerce: projektowanie i zarządzanie strategiami sprzedażowymi online, optymalizacja procesów zakupowych. |
To będzie kreatywna przygoda pełna inspiracji z której wyciągniesz praktyczne umiejętności i wiedzę jak skutecznie zarządzać marką w internecie.
Celina Skobisz, Partner ZPSB (Evenema)
DLACZEGO DIGITAL MARKETING MANAGER TO KIERUNEK DLA CIEBIE?
1. | Przygotujesz się do pracy w marketingu cyfrowym: zdobyte kompetencje pozwolą Ci skutecznie działać w tym sektorze. |
2. | Zdobędziesz wiedzę i umiejętności do strategii online: co umożliwi Ci efektywne realizowanie celów marketingowych. |
3. | Śledzenie trendów i innowacji w digital marketingu: pozwoli Ci szybko reagować na zmiany rynkowe. |
4. | Przygotujesz się do pracy jako Digital Marketing Manager: otwierając przed Tobą szerokie możliwości zawodowe. |
5. | Studia idealne dla miłośników technologii i promocji online: zyskasz umiejętności do efektywnego wykorzystania nowych mediów. |
6. | Poznasz narzędzia i techniki marketingu internetowego: umożliwiające skuteczną promocję marek i produktów online. |
POZNAJ KIERUNEK DIGITAL MARKETING MANAGER!
PROGRAM KIERUNKU
- Wprowadzenie do e-marketingu – wprowadzeniem do kanałów komunikacji e-marketingowej, wskazującym na różnorodność platform (np. TikTok, LinkedIn), kanałów, synergii – osadzeniu na lejku oraz ich znaczenie dla różnych grup docelowych
- Digital Marketing Strategy – omówienie, jakie cele biznesowe mogą realizować firmy w e-marketingu, z zaznaczeniem, że obecność na każdej platformie powinna być strategiczną decyzją, zależną od celu, budżetu, grupy odbiorców oraz bolączek i korzyści klientów, value proposition, archetypu marki, stylu komunikacji i jak te elementy przykładać na działania organiczne, podejmowanie decyzji, który kanał wybrać, a który nie
- Planowanie i realizacja strategii e-marketingowej
- Segmentacja i docieranie do grup docelowych
- Psychologia w komunikacji marketingowej
- Storytelling i content marketing
- Kreatywność w content marketingu
- Warsztaty z content marketingu – praktyczne zajęcia z tworzenia i dystrybucji treści w różnych kanałach
- Jak czerpać informacje z narzędzi biznesowych jak: business model canvas, empathy model cavnas, value proposition model canvas, lejki sprzedażowe, itd. – do tworzenia contentu
- Jak używać narzędzi typu: answer the public, similar web – do tworzenia narzędzi biznesowych
- SEO i optymalizacja treści – blogi, ahrefs, linkowanie, tworzenie treści oraz jak seo pomaga robić social media
- Google Ads – od teorii do praktyki – budowanie skutecznych kampanii w oparciu o lejek sprzedażowy – jak lejek i karty person przekąłdaja się na google ads czy meta ads, tik tok ads.
- Kampanie reklamowe w social media – ogólna strategia synergii kanał
- Analiza danych i mierzenie skuteczności kampanii – KPI, jak je czytać, co z nich wyciągać, jak poprawiać wyniki. Wprowadzenie do analityki internetowej i narzędzi typu Google Analytics
- PR online i zarządzanie wizerunkiem
- Komunikacja kryzysowa w internecie
- Copywriting i content marketing
- Wprowadzenie do marketingu influencerów – Omówienie strategii i najlepszych praktyk, jak zbriefować, jak mierzyć, jak sprawdzać, który influencer będzie najlepszy dla Twojej marki, mikro czy makro influencer?
- Praktyczne aspekty współpracy z influencerami – jak lokować kampanie z influenc erem w całej strategii marki
- Projektowanie i rozwój stron internetowych – Wprowadzenie do podstawowych technologii i zasad projektowania użytkowego
- UX/UI i optymalizacja stron pod kątem użytkownika – Narzędzia typu HotJA
LIDER KIERUNKU
Maciej Grad – Maciej rozumie biznes z helicopter view dzięki studiom MBA na ZPSB i doświadczeniu z pracą z liderami branży e-commerce. Najważniejsze przestrzenie jego codziennej pracy to: komunikacja, strategie biznesu i marketingu, digital marketing, model 5-awarness, social commerce i influencing. Od ponad 13 lat łączy swoje doświadczenia z branży IT i artystycznej z wiedzą o ekonomii i zarządzaniu. Współpracował dotychczas między innymi z: Unity Line, Stoprocent, Semcore, Hotel Radisson, Odra & Peene Queen, Mania Studio, Czesławem Mozilem, Winim, Mirosławem Kropielnickim, a także restauracjami i klinikami medycznymi.
Adam Romanowski – Przedsiębiorca z dużym doświadczeniem w branży e-commerce oraz merchandisingu dla twórców. Od 2017 roku współtworzy m.in. marki VITO TEAM w której odpowiedzialny jest za budowanie brandu. We wcześniejszych latach odpowiedzialny za stworzenie i wydawanie drukowanego czasopisma muzycznego VAIB.
PARTNERZY
Evenema – Nasza firma specjalizuje się w kompleksowej obsłudze marketingowej, obejmującej branding, projektowanie graficzne, oraz zarządzanie mediami społecznościowymi. Wspieramy rozwój marek poprzez spersonalizowane strategie komunikacyjne, które łączą kanały online i offline, dostarczając efektywne i kreatywne rozwiązania. Naszym celem jest budowanie trwałych relacji z klientami, pomagając firmom wyróżniać się na rynku.
TRYB
Studia zaoczne (niestacjonarne)
- ■ Zajęcia w piątki (16:30-20:30) oraz soboty.
- ■ Zajęcia odbywają się stacjonarnie, z możliwością realizacji do 4 zjazdów w trybie online.
Chcesz dowiedzieć się więcej
na temat studiów w ZPSB?
Skontaktuj się z nami:
■ 91 81 49 412
■ rekrutacja@zpsb.pl