Digital Marketing Manager

Digital Marketing Manager

Tryb studiów
Zaoczne
Język wykładowy
Polski
Start studiów
Październik 2024
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończeniastudiów podyplomowych
Czas trwania
1 rok

Zapisz się


TO KIERUNEK DLA CIEBIE, JEŚLI:

masz wyższe wykształcenie i interesujesz się marketingiem cyfrowym, e-commerce oraz mediami społecznościowymi,
chcesz zdobyć aktualną wiedzę i praktyczne umiejętności do skutecznego planowania i monitorowania strategii marketingowych online,
cenisz elastyczność programu, który odpowiada na zmieniające się potrzeby rynku i nowoczesne trendy w digital marketingu,
interesuje Cię analiza danych cyfrowych, SEO i budowanie trwałych relacji z klientami online.

Digital Marketing Manager to kierunek studiów podyplomowych adresowany przede wszystkim do tych, którzy chcą poszerzyć lub dopiero zdobyć wiedzę z zakresu marketingu internetowego, budowania marki w social mediach, analizy danych cyfrowych oraz technik SEO.


KARIERA PO STUDIACH

Digital Marketing Manager to studia, które otworzą przed Tobą nowe perspektywy.
Zobacz, jakie dają możliwości rozwoju kariery zawodowej:
Praca jako Digital Marketing Manager: odpowiedzialność za strategie marketingowe i kampanie reklamowe, zarządzanie budżetem i zespołem marketingowym.
Specjalista ds. SEO: optymalizacja treści i pozycjonowanie stron internetowych, analiza efektywności działań SEO.
Ekspert ds. analizy danych cyfrowych: interpretacja danych, tworzenie raportów i rekomendacji marketingowych na ich podstawie.
Social Media Manager: zarządzanie profilami firmowymi na platformach społecznościowych, tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji.
Specjalista ds. e-commerce: projektowanie i zarządzanie strategiami sprzedażowymi online, optymalizacja procesów zakupowych.

 


To będzie kreatywna przygoda pełna inspiracji z której wyciągniesz praktyczne umiejętności i wiedzę jak skutecznie zarządzać marką w internecie.
Celina Skobisz, Partner ZPSB (Evenema)


DLACZEGO DIGITAL MARKETING MANAGER TO KIERUNEK DLA CIEBIE?

1. Przygotujesz się do pracy w marketingu cyfrowym:
zdobyte kompetencje pozwolą Ci skutecznie działać w tym sektorze.
2. Zdobędziesz wiedzę i umiejętności do strategii online:
co umożliwi Ci efektywne realizowanie celów marketingowych.
3. Śledzenie trendów i innowacji w digital marketingu:
pozwoli Ci szybko reagować na zmiany rynkowe.
4. Przygotujesz się do pracy jako Digital Marketing Manager:
otwierając przed Tobą szerokie możliwości zawodowe.
5. Studia idealne dla miłośników technologii i promocji online:
zyskasz umiejętności do efektywnego wykorzystania nowych mediów.
6. Poznasz narzędzia i techniki marketingu internetowego:
umożliwiające skuteczną promocję marek i produktów online.

 


POZNAJ KIERUNEK DIGITAL MARKETING MANAGER

Poznaj kierunek Digital Marketing Manager, który przygotuje Cię do pracy w marketingu cyfrowym, e-commerce i mediach społecznościowych. Studia te oferują aktualną wiedzę i praktyczne umiejętności, umożliwiając efektywne planowanie strategii online. Program uwzględnia najnowsze trendy, co pozwoli Ci szybko reagować na zmiany rynkowe. Zyskasz kompetencje potrzebne do pracy jako Digital Marketing Manager w firmach internetowych i agencjach marketingowych.

PROGRAM KIERUNKU

 

BLOK WPROWADZAJĄCY – 15 godz.
  1. Wprowadzenie do e-marketingu – wprowadzeniem do kanałów komunikacji e-marketingowej, wskazującym na różnorodność platform (np. TikTok, LinkedIn), kanałów, synergii – osadzeniu na lejku oraz ich znaczenie dla różnych grup docelowych
  2. Digital Marketing Strategy – omówienie, jakie cele biznesowe mogą realizować firmy w e-marketingu, z zaznaczeniem, że obecność na każdej platformie powinna być strategiczną decyzją, zależną od celu, budżetu, grupy odbiorców oraz bolączek i korzyści klientów, value proposition, archetypu marki, stylu komunikacji i jak te elementy przykładać na działania organiczne, podejmowanie decyzji, który kanał wybrać, a który nie

BLOK I. STRATEGIA OBECNOŚCI MARKI W INTERNECIE – 10 godz.
  1. Planowanie i realizacja strategii e-marketingowej
  2. Segmentacja i docieranie do grup docelowych

BLOK II. CONTENT DESIGN – 35 godz.
  1. Psychologia w komunikacji marketingowej
  2. Storytelling i content marketing
  3. Kreatywność w content marketingu
  4. Warsztaty z content marketingu – praktyczne zajęcia z tworzenia i dystrybucji treści w różnych kanałach
  5. Jak czerpać informacje z narzędzi biznesowych jak: business model canvas, empathy model cavnas, value proposition model canvas, lejki sprzedażowe, itd. – do tworzenia contentu
  6. Jak używać narzędzi typu: answer the public, similar web – do tworzenia narzędzi biznesowych

BLOK III. WYBRANE NARZĘDZIA MARKETINGU INTERNETOWEGO – 40 godz.
  1. SEO i optymalizacja treści – blogi, ahrefs, linkowanie, tworzenie treści oraz jak seo pomaga robić social media
  2. Google Ads – od teorii do praktyki – budowanie skutecznych kampanii w oparciu o lejek sprzedażowy – jak lejek i karty person przekąłdaja się na google ads czy meta ads, tik tok ads.
  3. Kampanie reklamowe w social media – ogólna strategia synergii kanał
  4. Analiza danych i mierzenie skuteczności kampanii – KPI, jak je czytać, co z nich wyciągać, jak poprawiać wyniki. Wprowadzenie do analityki internetowej i narzędzi typu Google Analytics

BLOK IV. WIZERUNEK MARKI W INTERNECIE – 15 godz.
  1. PR online i zarządzanie wizerunkiem
  2. Komunikacja kryzysowa w internecie
  3. Copywriting i content marketing

 

BLOK V. WSPÓŁPRACA Z INFLUENCERAMI – 10 godz.
  1. Wprowadzenie do marketingu influencerów – Omówienie strategii i najlepszych praktyk, jak zbriefować, jak mierzyć, jak sprawdzać, który influencer będzie najlepszy dla Twojej marki, mikro czy makro influencer?
  2. Praktyczne aspekty współpracy z influencerami – jak lokować kampanie z influenc erem w całej strategii marki

BLOK VI. BUDOWA STRON INTERNETOWYCH I UX/UI – 20 godz.
  1. Projektowanie i rozwój stron internetowych – Wprowadzenie do podstawowych technologii i zasad projektowania użytkowego
  2. UX/UI i optymalizacja stron pod kątem użytkownika – Narzędzia typu HotJA

Łączna liczba godz.: 145
Uczelnia zastrzega prawo do możliwości wprowadzenia do 15% zmian w programie kierunku.

LIDER KIERUNKU

Maciej Grad Maciej rozumie biznes z helicopter view dzięki studiom MBA na ZPSB i doświadczeniu z pracą z liderami branży e-commerce. Najważniejsze przestrzenie jego codziennej pracy to: komunikacja, strategie biznesu i marketingu, digital marketing, model 5-awarness, social commerce i influencing. Od ponad 13 lat łączy swoje doświadczenia z branży IT i artystycznej z wiedzą o ekonomii i zarządzaniu. Współpracował dotychczas między innymi z: Unity Line, Stoprocent, Semcore, Hotel Radisson, Odra & Peene Queen, Mania Studio, Czesławem Mozilem, Winim, Mirosławem Kropielnickim, a także restauracjami i klinikami medycznymi.

Adam RomanowskiPrzedsiębiorca z dużym doświadczeniem w branży e-commerce oraz merchandisingu dla twórców. Od 2017 roku współtworzy m.in. marki VITO TEAM w której odpowiedzialny jest za budowanie brandu. We wcześniejszych latach odpowiedzialny za stworzenie i wydawanie drukowanego czasopisma muzycznego VAIB.


PARTNERZY

profesor ZSPBEvenema – Nasza firma specjalizuje się w kompleksowej obsłudze marketingowej, obejmującej branding, projektowanie graficzne, oraz zarządzanie mediami społecznościowymi. Wspieramy rozwój marek poprzez spersonalizowane strategie komunikacyjne, które łączą kanały online i offline, dostarczając efektywne i kreatywne rozwiązania. Naszym celem jest budowanie trwałych relacji z klientami, pomagając firmom wyróżniać się na rynku.

 


TRYB

Studia zaoczne (niestacjonarne)

  • Zajęcia w piątki (16:30-20:30) oraz soboty.
  • Zajęcia odbywają się stacjonarnie, z możliwością realizacji do 4 zjazdów w trybie online.

Chcesz dowiedzieć się więcej
na temat studiów w ZPSB?

Skontaktuj się z nami:

91 81 49 412
rekrutacja@zpsb.pl