- Jeśli znasz język niemiecki w stopniu bardzo dobrym,
- Jeśli znasz język angielski w stopniu dobrym (rozumienie tekstu pisanego),
- Jeśli chcesz się związać z digital marketingiem i reklamą internetową,
- Jeśli masz zdolności analitycznego myślenia,
- Jeśli sprawnie wyszukujesz i filtrujesz informacje w internecie oraz potrafisz czytać treści ze zrozumieniem,
- Jeśli jesteś dokładny i obowiązkowy,
- Jeżeli szukasz dodatkowej pracy, którą łatwo połączyć z innymi obowiązkami.
to nie czekaj, aplikuj do nas!
Dodatkowymi atutami będą:
- staże w projektach związanych z uzupełnianiem baz danych, kategoryzacją lub tworzeniem baz klientów,
- znajomość niemieckiego rynku reklamowego.
Obowiązki:
Do Twoich zadań należeć będzie kategoryzacja kampanii internetowych na rynku niemieckim. Na podstawie obejrzanych reklam będziesz musiał wybrać szczegółową kategorię branżową i grupę, do której należy reklamowany produkt. Zapewniamy materiały szkoleniowe, stały kontakt z koordynatorem projektu oraz okres próbny z regularną informacją zwrotną na temat postępów pracy.
Praca jest zdalna. Minimalna liczba godzin pracy w tygodniu to 20 h, ale to sam decydujesz jak rozplanujesz swój tydzień pracy. Twoje wynagrodzenie zależy od ilości wykonanej pracy, a nie godzin spędzonych przed komputerem. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.