Kategoryzacja kampanii internetowych na rynku niemieckim

  • Jeśli znasz język niemiecki w stopniu bardzo dobrym,
  • Jeśli znasz język angielski w stopniu dobrym (rozumienie tekstu pisanego),
  • Jeśli chcesz się związać z digital marketingiem i reklamą internetową,
  • Jeśli masz zdolności analitycznego myślenia,
  • Jeśli sprawnie wyszukujesz i filtrujesz informacje w internecie oraz potrafisz czytać treści ze zrozumieniem,
  • Jeśli jesteś dokładny i obowiązkowy,
  • Jeżeli szukasz dodatkowej pracy, którą łatwo połączyć z innymi obowiązkami.

to nie czekaj, aplikuj do nas!

Dodatkowymi atutami będą:

  • staże w projektach związanych z uzupełnianiem baz danych, kategoryzacją lub tworzeniem baz klientów,
  • znajomość niemieckiego rynku reklamowego.

Obowiązki:

Do Twoich zadań należeć będzie kategoryzacja kampanii internetowych na rynku niemieckim. Na podstawie obejrzanych reklam będziesz musiał wybrać szczegółową kategorię branżową i grupę, do której należy reklamowany produkt. Zapewniamy materiały szkoleniowe, stały kontakt z koordynatorem projektu oraz okres próbny z regularną informacją zwrotną na temat postępów pracy.

Praca jest zdalna. Minimalna liczba godzin pracy w tygodniu to 20 h, ale to sam decydujesz jak rozplanujesz swój tydzień pracy. Twoje wynagrodzenie zależy od ilości wykonanej pracy, a nie godzin spędzonych przed komputerem. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.

jasmina.burdzy@gemius.com