Chcesz być na bieżąco z ofertami praktyk, staży i pracy?
Wypełnij poniższy formularz. Niezbędne informacje wpadną bezpośrednio na Twoją skrzynkę mailową bez konieczności śledzenia postów na stronie internetowej ZPSB.
Chcę dostawać informacje o ofertach staży i praktyk!
_______________________________________________________________________________________________________________________________
Oferta pracy dla osób znających język niemiecki!
Znasz dobrze język niemiecki?
Chcesz pracować w międzynarodowej firmie?
Aplikuj! TU!
_______________________________________________________________________________________________________________________________
Praktykant/stażysta w logistyce
Miejsce pracy: Szczecin
Jeśli masz DRIVE do rozwoju firma FRESH LOGISTICS Polska ma ofertę praktyk dla Ciebie!
Znasz już teorię? Teraz czas na praktykę! Z nimi zdobędziesz bezcenne zawodowe doświadczenie i poznasz fantastycznych ludzi, którzy podzielą się z Tobą swoją wiedzą i pomogą postawić pierwsze kroki w karierze.
Działaj z nimi jeśli:
- jesteś studentem lub absolwentem ( mile widziany kierunek logistyka)
- Dyspozycyjność do odbycia stażu w miesiącach maj- wrzesień
- jesteś komunikatywny/a i szybko się uczyć
- posiadasz umiejętność pracy zespołowej
- chcesz zdobyć doświadczenie.
Sprawdzisz się w:
- obsłudze klientów biznesowych w zakresie usług transportowych
- budowaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji z Klientami
- przyjmowaniu i administracji zleceń
- archiwizacji dokumentacji
- rozliczaniu dokumentów transportowych
- kontakcie z kierowcami i przewoźnikami
Zyskasz:
- pozytywną atmosferę
- możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze logistyki
- wsparcie opiekuna przez cały okres trwania praktyk
- zaświadczenie o ukończeniu programu praktyk
Napisz mail: barbara.wojcik-pawlowska@raben-group.com po więcej informacji.
_______________________________________________________________________________________________________________________________
Do końca kwietnia trwa nabór do III edycji projektu dla Studentów, którzy myślą o założeniu własnego biznesu.
W ramach projektu „Garage Genius” wspierają innowatorów w przekształcaniu ich pomysłów w sprawne przedsięwzięcia rynkowe.
Każdy uczestnik otrzymuje możliwość indywidualnych konsultacji z mentorem, możliwość uczestnictwa w szkoleniach i webinariach, spotkania się z ekspertami branżowymi i prawdziwej weryfikacji pomysłów na rynku.
Grupą docelową programu są osoby fizyczne myślące o rozwinięciu swojego własnego, dochodowego przedsięwzięcia, dlatego chcą pomóc szeroko dotrzeć do kreatywnych osób, które myślą o rozpoczęciu własnej przygody biznesowej.
Zgłaszać można wynalazek, produkt fizyczny lub cyfrowy, usługę, proces itp.
Program ten może być ciekawym pierwszym krokiem do świata biznesu, ale i również rozwojem realizowanych już projektów.
Szczegółowe informacje o programie dostępne są na stronie: TUTAJ!
_______________________________________________________________________________________________________________________________
Płatny staż na stanowisku asystentka/asystent specjalisty do spraw skupu nieruchomości
Atrium Nieruchomości zaprasza na stanowisku asystentka/asystent specjalisty do spraw skupu nieruchomości.
Obowiązki:
- Odbieranie telefonów i kontakt z klientami zainteresowanymi sprzedażą nieruchomości (bez telemarketingu).
- Uzupełnianie i aktualizacja danych w systemie CRM.
- Obsługa wiadomości e-mail i bieżąca korespondencja z klientami.
- Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego w zakresie obsługi zgłoszeń sprzedaży nieruchomości.
Wymagania:
- Motywacja do pracy i chęć ciągłego rozwoju.
- Podstawowe umiejętności obsługi komputera.
- Otwarta i pozytywna postawa.
- Umiejętność efektywnej pracy w zespole.
Warunki pracy:
- Nowoczesne, klimatyzowane biuro zapewniające komfortowe warunki pracy.
- Indywidualne, w pełni wyposażone stanowisko pracy dostosowane do potrzeb.
- Wsparcie w formie szkoleń i pomocy przy wykonywaniu obowiązków, sprzyjające rozwojowi umiejętności.
- Luźna i przyjazna atmosfera w pracy, sprzyjająca efektywności i kreatywności.
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia na rynku nieruchomości.
- Doskonałe, zapewniające komfort warunki socjalne.
Jesteś zainteresowany, zainteresowana? Napisz do nich mail: TUTAJ!
Pełna oferta i możliwość szybkiej aplikacji poprzez formularz na stronie.
_______________________________________________________________________________________________________________________________
Rekrutacja do konkursu Young Talents 4 Biedronka tylko do 13 kwietnia 2025 roku!
Young Talents 4 Biedronka powraca z II edycją! To już druga szansa, aby wziąć udział w innowacyjnym programie dla studentów, w którym łączna pula nagród wynosi 50 000 złotych!
Biedronka, we współpracy z Fundacją Our Future Foundation, rozpoczynają rekrutację do II edycji Konkursu Young Talents 4 Biedronka – programu talentowego dla przedsiębiorczych i kreatywnych studentów w wieku 19-25 lat. Na zwycięzców czekają wyjątkowe nagrody, ufundowane przez Biedronkę! Aplikacje są zbierane TUTAJ do 13 kwietnia.
Na czym polega konkurs?
● Studenci, którzy pomyślnie przejdą proces rekrutacji, wezmą udział w cyklu spotkań online, podczas których zaplanowane są szkolenia oraz zadania grupowe.
● W maju w Warszawie odbędzie się dwudniowy Bootcamp szkoleniowo-integracyjny, gdzie uczestnicy poznają członków swoich zespołów i wspierających ich merytorycznie mentorów, pod okiem których rozpoczną pracę nad projektami konkursowymi.
● W ciągu pół roku, grupy studentów będą pracować nad wybranym projektem z obszarów: marketing w e-commerce, logistyka, IT, doskonalenie pracy sklepu, budowanie relacji z klientami, logistyka w e-commerce.
● Podczas gali finałowej, która odbędzie się 30 września, kapituła konkursu wybierze 3 najlepsze zespoły i ich pomysły na usprawnienie branży retail według miejsc na podium!
Co czeka Cię w trakcie konkursu?
● Możliwość bliższego poznania branży retail i jej funkcjonowania z punktu widzenia lidera tego sektora i największego pracodawcy w Polsce.
● Realizacja ambitnego projektu z obszarów marketingu w e-commerce, logistyki, IT, doskonalenia pracy sklepu, budowania relacji z klientami, logistyki w e-commerce, pod okiem mentorów z Biedronki.
● Wartościowe szkolenia i możliwość wpływu na doświadczenia zakupowe milionów klientów Biedronki.
● Wiosenny Bootcamp w Warszawie, z udziałem mentorów z Biedronki.
● Unikalna okazja do współpracy i zdobycia doświadczenia pod okiem liderów biznesu. Współpraca w grupie ze studentami z całej Polski nad wybranym projektem.
Atrakcyjne nagrody:
● 3 zwycięskie zespoły otrzymają nagrody finansowe i bony zakupowe o łącznej wartości 50 000 złotych.
● Przyspieszona ścieżka rekrutacji do programów talentowych Biedronki.
● Złoty bilet na wydarzenia organizowane przez Our Future Foundation.
Więcej informacji znajduje się na stronie: www.youngtalents4biedronka.pl.
Zapraszamy!
_______________________________________________________________________________________________________________________________
Oferta pracy: Weryfikator materiału badawczego
Firma DANAE poszukuje kandydatów na stanowisko weryfikatora materiału badawczego, którego zadaniem będzie sprawdzanie jakości pracy ankieterów terenowych.
Praca polega na kontaktowaniu się z uczestnikami projektów, aby potwierdzić ich udział i upewnieniu się, że wszystko przebiegło zgodnie z procedurami.
Osoby zainteresowane mogą kontaktować się przez e-mail lub poprzez stronę .
_______________________________________________________________________________________________________________________________
Od 03.03. rekrutacja na płatne staże – Lidl Way To Career
Z dniem 3 marca ruszyła kolejna edycja programu stażowego Lidl Way To Career.
To szansa na zdobycie doświadczenia w dużej organizacji, która może być bezcennym doświadczeniem dla Studentów i Studentek.
Staże rozpoczynają się 1 lipca i trwają do 30 września.
Każda osoba uczestnicząca w stażu otrzymuje projekt do zrealizowania oraz wsparcie naszych ekspertów i ekspertek.
Staż jest płatny, a kwota wynagrodzenia wynosi od 4960 do 5704 zł brutto/mies.
Więcej informacji, proces rekrutacji, filmiki, itp.: Kliknij TU!
________________________________________________________________________________________________________________________
Praca: Legal assistant/Asystent ds. administracyjno-prawnych
Pracodawca: Indiapol sp. z o.o.
Wynagrodzenie: 4 500 – 5 500 zł / mies. brutto
Miejsce pracy: Szczecin
Forma zatrudnienia: umowa zlecenia
Wymiar pracy: pełen etat
Firma Indiapol sp. z o.o. zatrudni pracownika, koniecznie z komunikatywnym językiem angielskim, do obsługi cudzoziemców w sprawach głównie z zakresu prawa pracy oraz wszelkich innych, które mogą wystąpić w życiu cudzoziemca w obcym kraju. Obsługujemy cudzoziemców głównie na terenie Polski, lecz zdarzają się kazusy na terenie innych państw UE.
Przydatne do pracy będzie wykształcenie administracyjne, prawnicze lub związane z branżą HR, akceptujemy również studentów. Kandydat powinien ponadto wykazywać znajomość lub zainteresowanie szeroko pojętym prawem pracy.
Zapraszamy do aplikowania i rozmowy osobistej nt. szczegółów oferty:
Marlena Kaczmarek, Head of HR; mail: marlena.kaczmarek@luminar.work , tel. +48 509 11 72 83
_______________________________________________________________________________________________________________________________
Młodszy Specjalista ds. pożyczek – oferta dla studentów
Pracodawca: Polska Fundacja Przedsiębiorczości
Miejsce pracy: Szczecin, ul. Monte Cassino 32
Forma zatrudnienia: umowa o pracę na ½ etatu dla 3 Studentów
Zadania na stanowisku
– kompletowanie umów i innych dokumentów niezbędnych do uruchomienia pożyczek
– weryfikacja wpływających dokumentów pod kątem ich kompletności i poprawności merytorycznej,
– ewidencja pożyczek,
– ewidencja i aktualizacja danych statystycznych pożyczkobiorców,
– tworzenie raportów,
– współuczestnictwo w ocenie wniosków o pożyczkę
– prowadzenie monitoringu portfela pożyczkowego,
– sprawdzanie poprawności wykorzystania udzielanych pożyczek,
– monitorowanie zabezpieczeń,
– zajmowanie się wszelkimi innymi sprawami organizacyjnymi i administracyjnymi wg potrzeb
– kwalifikowanie płatności dokonywanych przez pożyczkobiorców.
Wymagania
– preferowane wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości (dopuszczalne licencjackie lub 4-5 rok studiów),
– samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętności analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy,
– mile widziana wiedza z obszaru analizy finansowej przedsiębiorstw, chęć doskonalenia wiedzy z zakresu analizy finansowej,
– znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Atrakcyjny system motywacyjny
• Misja! Wspieramy rozwój firm, towarzyszymy im w rozwoju, pomagamy w trudnych chwilach
• Rozwój osobisty – nowe kompetencje, ścieżka rozwoju, uczestniczenie w dynamicznym rozwoju działalności Fundacji
• Duża samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
• Praca w zespole
Benefity
• prywatna opieka medyczna
• dofinansowanie studiów podyplomowych, szkoleń i kursów
• dofinansowanie ubezpieczenia na życie
• dofinansowanie do kart sportowych
• dofinansowanie wypoczynku
Kontakt: a.zielinska@pfp.com.pl
_______________________________________________________________________________________________________________________________
Specjalista ds. księgowości
Pracodawca: Polska Fundacja Przedsiębiorczości
Miejsce pracy: Szczecin
Region: zachodniopomorskie
Forma zatrudnienia: umowa o pracę na pełen etat
Opis stanowiska
• nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w systemie elektronicznym,
• dekretacja dokumentów księgowo-finansowych,
• uzgadnianie sald kont bilansowych,
• sporządzanie analiz, zestawień, sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz instytucji zewnętrznych,
• rozliczanie projektów unijnych,
• przygotowywanie sprawozdań związanych z realizacją projektów unijnych,
• obsługa zewnętrznych platform internetowych związanych z realizacją projektów unijnych,
• aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca i roku,
• archiwizowanie dokumentów,
• współpraca z innymi członkami zespołu księgowego,
• udział w procesie potwierdzania sald z kontrahentami Fundacji,
• prowadzenie rozliczeń pieniężnych związanych ze spłatami pożyczek,
• obsługa systemów bankowości elektronicznej,
• bieżąca współpraca z bankami.
Wymagania
• wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości lub podatków (dopuszczalne licencjackie lub średnie),
• min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
• praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości, podatku dochodowym od osób prawnych oraz ustawy o podatku od towarów i usług,
• znajomość MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel),
• samodzielność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
• umiejętność obsługi systemów finansowo-księgowych oraz systemów bankowości elektronicznej,
• dodatkowym atutem będzie znajomość systemu finansowo-księgowego Symfonia Finanse i księgowość,
• umiejętność dobrej organizacji i planowania własnej pracy
Oferujemy
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• atrakcyjne systemy motywacyjne,
• przyjazne środowisko pracy,
• prywatną opiekę medyczną,
• dofinansowanie do wypoczynku,
• dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego,
• ciekawą i stabilną pracę,
• możliwość uczestniczenia w rozwoju firmy i umacnianiu jej pozycji na rynku.
Kontakt: a.zielinska@pfp.com.pl
_______________________________________________________________________________________________________________________________
Oferta pracy – zlecenia dla Studentów
Firma Stofftex (Szczecin) działająca w handlu i produkcji online, sprzedająca swoje produkty na Amazonie, Allegro oraz Ebay potrzebuje pomocy odnośnie materiałów graficznych.
Na chwilę obecną szukają osób do pomocy w grafice związanej z instrukcjami, wkładkami do próbników tkanin, nowej szacie graficznej naszych aukcji i listingów, wymiana zdjęć i infografiki naszych produktów, grafika sklepu internetowego, itd.
Kontakt do Zleceniodawcy:
Jarek Mozolewski – Stofftex – Tel. 601 799 535 mail: info@stofftex.de
_______________________________________________________________________________________________________________________________
Program Garage Genius
Czy marzyłeś kiedyś, aby Twój pomysł stał się rzeczywistością i osiągnął komercyjny sukces? Teraz to możliwe! Rozpoczęliśmy nabór do Garage Genius – projektu, który może zmienić Twoje innowacyjne pomysły w prawdziwe rynkowe osiągnięcia!
Garage Genius, realizowany przez INVESTIN Sp. z o.o., to unikalna szansa dla studentów, młodych naukowców i wszystkich twórców, którzy chcą rozwijać swoje projekty. Jedyne, czego potrzebujesz, to pomysł i chęć jego rozwoju! Resztą zajmiemy się my – zapewnimy Ci indywidualne wsparcie na każdym etapie oraz dostęp do ekspertów z takich dziedzin jak prawo, finanse czy biznes. Co więcej, umożliwimy Ci prototypowanie i testowanie Twoich pomysłów.
Czas gra tu kluczową rolę – nabór do pierwszej rundy trwa do połowy października, więc nie zwlekaj!
Chcesz dołączyć do Garage Genius? Zajrzyj na naszą stronę, gdzie znajdziesz więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy: https://garagegenius.investin.pl/
Czekamy na Twój ruch – razem zmieniajmy przyszłość!
A jeśli szukasz dodatkowej dawki inspiracji, koniecznie odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych. Tam dzielimy się nie tylko nowinkami z programu, ale też historiami innych twórców i praktycznymi poradami dla innowatorów!
LinkedIn: https://www.linkedin.com/showcase/garage-genius/?viewAsMember=true
Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=61561850163668
Program Garage Genius realizowany jest w ramach „Laboratorium Innowatora”, programu Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Całkowita wartość projektu wynosi 4 818 027,32 zł. Finansowanie zapewniają środki pochodzące z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG)