Strategia obecności marki w Social Media

„Strategia obecności marki w Social Media” to 25-godzinne szkolenie, podczas którego uczestnicy poznają krok po kroku elementy budowania strategii działań w social media. Na zajęciach uczestnicy nauczą się, jak analizować swoje dotychczasowe działania, jak wyznaczyć mierzalne cele biznesowe i komunikacyjne, jak określić grupy docelowe i najważniejsze grupy komunikatów czy wreszcie jak zmierzyć efekty swoich działań. Strategia social media nie może być oderwana od innych kanałów marketingu i promocji i powinna być integralną częścią strategii marketingu i PR marki.

Prowadzący: Ewelina Kasperek, Radosław Włoczewski, Sandra Żochowska (grupa Płodni.com)

Terminy:

  • 02.12.2016, Piątek, 16:30-20:30
  • 03.12.2016, Sobota, 09:00-17:00
  • 13.01.2017, Piątek, 16:30-20:30
  • 14.01.2017, Sobota, 09:00-13:00

Cena szkolenia: 590 zł brutto

Zgłoszenia: szkolenia@zpsb.pl (tel. 91/ 81 49 481)