Jak zapisać się na studia II stopnia w ZPSB? Tutaj znajdziesz instrukcję krok po kroku.
- Jeśli wybrałeś już interesujący Cię kierunek , wypełnij formularz rezerwacji miejsca na studia I stopnia lub studia II stopnia, a następnie postępuj zgodnie z wiadomościami, jakie od nas otrzymasz.
- Wypełniając formularz rezerwacyjny powinieneś otrzymać od nas wiadomości, zgodnie z którymi masz teraz czas na zebranie niezbędnych dokumentów. W takim komplecie musi się znaleźć:
- wypełnione podanie na studia lub formularz rekrutacji online
- świadectwo maturalne
- świadectwo ukończenia szkoły średniej (dla „nowej matury”)
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych
- dowód osobisty do wglądu
- orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (w przypadku osób z przyznaną rentą)
- zdjęcia (jedno zdjęcie legitymacyjne oraz zdjęcie w postaci elektronicznej do Elektronicznej Legitymacji Studenckiej – na płycie CD w podpisanej kopercie, format JPG, wymiary: 295×236 pikseli, maksymalny rozmiar pliku: 50 kilobajtów)
- potwierdzenie uregulowania opłaty wpisowej w wysokości 450 zł (poza okresem promocji)
- Prześlij zeskanowany komplet dokumentów na adres e-mail : rekrutacja@zpsb.pl
- O wynikach rekrutacji poinformujemy Cię drogą pisemną.
Chcesz dowiedzieć się jakie są zasady studiowania w ZPSB? Zapoznaj się z Regulaminem studiów.