Social media i e-marketing

Z badań wynika, że każdy z nas spędza w internecie średnio 6 godzin dziennie. Jeśli więc chcesz prowadzić skuteczne działania promocyjne i komunikacyjne dla swojej marki, nie możesz zaniedbywać kanałów online. Zapisz się na studia podyplomowe w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu w Szczecinie i odkryj świat social media oraz e-marketingu, ucząc się od praktyków.

Podczas studiów podyplomowych na kierunku Social media i e-marketing poznasz najważniejsze kanały i narzędzia komunikacji marketingowej w internecie. Nauczysz się budować i realizować strategie obecności marki w internecie oraz wykorzystywać w tym celu storytelling. W trakcie zajęć zapoznasz się również z zasadami skutecznego SEO, dowiesz się, jak prowadzić kampanie Google AdWords i realizować promocję w social media, a także jak analizować efektywność tych działań. Weźmiesz udział w warsztatach, na których w praktyce przećwiczysz budowanie treści i prowadzenie komunikacji w poszczególnych rodzajach mediów społecznościowych. Przekażemy Ci też wiedzę niezbędną do tego, by współpracować z influencerami, zarządzać sytuacjami kryzysowymi, a także tworzyć użyteczne strony internetowe.

Studia podyplomowe na kierunku Social media i e-marketing są skierowane zarówno dla tych, którzy już pracują w branży marketingowej i chcą lepiej poznać narzędzia przydatne w działaniach online, jak i tych, którzy dopiero planują związać swoją karierę zawodową z nowymi mediami. Adresatami kierunku są osoby posiadające wyższe wykształcenie.

 

Rezerwuję miejsce

Studia podyplomowe wzbogaciliśmy o zestaw cenionych na rynku pracy kompetencji kluczowych, możliwość autodiagnozy za pomocą Barometru Kompetencji Kluczowych oraz szansę uzupełnienia wiedzy i umiejętności dzięki specjalnie przygotowanym materiałom e-learningowym oraz mobilnej grze „Pigułki kompetencji” (m-learning).

BELKAPartnerem strategicznym kierunku jest Grupa Płodni.com, w skład której wchodzą Agencja Marketingowa Płodni.com oraz Agencja PR Wizerunkowo.com. Grupa Płodni.com realizuje kompleksowe działania z zakresu marketingu 360 i public relations dla największych marek takich jak Avon, Grupa Maspex Wadowice, Kubuś, Medicover, Merlin.pl, CEDC, Bols, Cinema City, Wirtualna Polska, goforworld.com, Kompana Piwowarska, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Orange, Piotr i Paweł, Play, Śnieżka oraz Tchibo.

Program studiów
Tematyka Liczba godzin
Wstęp 13
Zajęcia integracyjne 3
Internet nie kończy się na Facebooku – kanały komunikacji e-marketingowej i aktualne trendy 5
Social media jako kanał aktywności marki – czy każda firma powinna tam być? 5
Strategia obecności marki w internecie 10
Planuj, działaj i osiągaj efekty – jak skutecznie stawiać sobie cele i dobierać do nich kanały oraz narzędzia e-marketingowe 5
Czy wiesz, do kogo mówić – sposoby dobierania i docierania do grup docelowych 5
Content design 15
Jedno oko widzi, drugie czuje – o emocjach w skutecznej komunikacji 5
Storytelling, czyli opowiadaj, nie sprzedawaj 5
Twój mózg może więcej – techniki kreatywne 5
Content is the king – warsztaty z budowania treści i prowadzenia komunikacji w poszczególnych kanałach social media 20
Wybrane narzędzia marketingu internetowego 40
Nie ma Cię na pierwszej stronie w Google? Nie istniejesz – rola pozycjonowania marki w wyszukiwarkach, zasady skutecznego SEO, warsztaty z optymalizacji treści 10
Zarzuć sieć na klientów – prowadzenie i optymalizacja kampanii Google AdWords 15
Od targetu do wyniku – kampanie reklamowe w social media 10
Działaj i sprawdzaj – monitoring i analiza wyników działań reklamowych online 5
Wizerunek marki w internecie 15
Jak cię widzą – public relations w wydaniu online 5
Kiedy mleko się rozlało – komunikacja kryzysowa w internecie 5
Jak pisać, by chętnie czytali – warsztaty copywritingowe 5
Współpraca z influencerami 10
Nie bój się bloga – dlaczego warto współpracować z blogerami i jak to robić 5
Dary losu to nie wszystko – formy współpracy z influencerami 5
Budowa stron internetowych 20
Użyteczna strona internetowa – Ty też możesz (i musisz) ją stworzyć – zasady i praktyka 10
Pomyśl o użytkowniku – optymalizacja stron www 10
BLOK – KOMPETENCJE KLUCZOWE (w systemie e-learning) – słuchacz samodzielnie wybiera 4 kompetencje kluczowe na bazie diagnozy Barometr Kompetencji Kluczowych 40
  • Autoprezentacja
  • Funkcjonowanie w otoczeniu międzynarodowym
  • Komunikacja interpersonalna
  • Kreatywność
  • Praca w zespole
  • Prawo w działalności gospodarczej
  • Ugruntowane podstawy matematyki
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie zespołem
  • Znajomość technologii informatycznych
 
Projekt i egzamin dyplomowy 2
Liczba godzin łącznie 185

Organizator zastrzega sobie prawo zmiany programu studiów i liczby godzin (do 15%)

Pamiętaj, że w ZPSB możesz skorzystać z dofinansowania na studia podyplomowe dla siebie i swoich pracowników w ramach Projektu Bazy Usług Rozwojowych. Sprawdź, jak otrzymać wsparcie i jakie warunki musisz spełnić, aby móc się o nie ubiegać.

STUDIA DOFINANSOWANE

Plodni.com_Sandra_Żochowska11 milionów – tyle osób czyta blogi i ogląda vlogi, a co trzeci internauta przyznaje, że pod wpływem opinii blogera zdarzyło mu się kupić określony produkt. Warto wiedzieć, jak wykorzystać to na swoją korzyść. W jaki sposób współpracować z influencerami, jakich zasad przestrzegać i ile to wszystko kosztuje – między innymi te tematy poruszymy podczas zajęć i opowiemy o nich na konkretnych przykładach.

Sandra Żochowska, Starszy Specjalista ds. PR, Wizerunkowo.com

 

Rezerwuję miejsce

Sprawdź kierunki studiów z obszaru sprzedaży, marketingu i relacji w biznesie, które także mogą Cię zainteresować: