Firma i Rynek nr 2/2025

Zapraszamy do zapoznania się z artykułami opublikowanymi w  wydaniu FIRMA i RYNEK – Zeszyty Naukowe ZPSB Akademii Nauk Stosowanych nr 2025/02 (68).

ISSN: 2657-3245
DOI: 10.63781
Wydanie online nr 2025/02 (68)
Data wydania: 03.12.2025 [pobierz PDF]

 

 

Spis treści FIRMA i RYNEK 2/2025 nr 68

Słowo od Redaktor [PDF]

  1. DR HAB. PROF. ZPSB ANETA ZELEK, POLSKA W TOP 20 NAJWIĘKSZYCH GOSPODAREK ŚWIATA – ZASŁUŻONY AWANS CZY PRZYPADEK?
    POLAND IN THE TOP 20 LARGEST ECONOMIES IN THE WORLD – A WELL-DESERVED PROMOTION OR A COINCIDENCE? [PDF]
  2. DR PEREDY ZOLTÁN, DR VÍGH LÁSZLÓ, FANG XIAOYU, APPLICATION OF BUSINESS ECONOMY IN THE LI NING COMPANY’S MANAGERIAL DECISIONS
    ZASTOSOWANIE EKONOMII BIZNESU W DECYZJACH ZARZĄDCZYCH FIRMY LI NING [PDF]
  3. DR INŻ. PAWEŁ WŁOCH, ANALIZA WPŁYWU GENERACJI ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII NA CENY ENERGII NA TOWAROWEJ GIEŁDZIE ENERGII
    ANALYSIS OF THE IMPACT OF RENEWABLE ENERGY GENERATION ON ENERGY PRICES ON THE POLISH POWER EXCHANGE [PDF]
  4. DR JUSTYNA KOZŁOWSKA, ANALIZA PERCEPCJI STUDENTÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW W ZAKRESIE ROLI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI W PROCESIE KONSTRUOWANIA BIZNESPLANÓW
    THE ROLE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN BUSINESS PLAN DEVELOPMENT: PERCEPTIONS OF STUDENTS AND ENTREPRENEURS [PDF]
  5. DR INŻ. MAŁGORZATA BARAN, UŻYTECZNOŚĆ SYMULACYJNEGO MODELU SIŁY ROBOCZEJ WM W HIPERMARKECIE. METODYKA DYNAMIKI SYSTEMÓW
    USEFULNESS OF THE WM WORKFORCE SIMULATION MODEL IN A HYPERMARKET. SYSTEM DYNAMICS METHODOLOGY [PDF]
  6. DR INŻ. RADOSŁAW KORDA, ODPORNOŚĆ GOSPODARCZA I ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE: POLSKA I WIELKA BRYTANIA W PERSPEKTYWIE WYZWAŃ GLOBALNYCH
    ECONOMIC RESILIENCE AND CRISIS MANAGEMENT: POLAND AND THE UNITED KINGDOM IN THE PERSPECTIVE OF GLOBAL CHALLENGES [PDF]
  7. NIKOL MAJER, OCHRONA PRAW KONSUMENTÓW W POLSCE – ROLA UOKIK I INSTYTUCJI WSPIERAJĄCYCH
    CONSUMER RIGHTS PROTECTION IN POLAND: THE ROLE OF UOKIK [PDF]

 

PRACE STUDENCKIE

SOLOMIIA VYSOVSKA, ANASTASIYA KALINOUSKAYA, WYKORZYSTANIE SYSTEMÓW CRM W STRATEGII RELACJI Z KLIENTAMI – ANALIZA PORÓWNAWCZA FIRM Z RYNKÓW B2B I B2C (STUDIA PRZYPADKÓW)
THE USE OF CRM SYSTEMS IN CUSTOMER RELATIONSHIP STRATEGIES – A COMPARATIVE ANALYSIS OF COMPANIES FROM THE B2B AND B2C MARKETS (CASE STUDIES) [PDF]